کد خبر : 1545814 | 24 مرداد 1397 ساعت 12:09 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

فاجعه‌ی خونین در زمین فوتبال

شلیک 100گلوله و قتل یک فوتبالیست در مکزیک

در مکزیک، یک گروه مسلح با حمله به زمین فوتبالی که یک مسابقه‌ی آماتوری در آن در حال برگزاری بود با شلیک بیش از 100 گلوله، یک فوتبالیست مکزیکی را به قتل رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، منابع محلی گزارش دادند که 20 مرد ناشناس مسلح به سلاح گرم بعد از ورود به زمین و شلیکهای متمادی، سعی کردند گوشی‌های موبایل و کیف‌های پول بازیکنان و تماشاچیان بازی را به سرقت ببرند و در نهایت یکی از تماشاچی‌ها را به گروگان گرفتند.


گروه مسلح به ادعای رسانه‌های محلی به دنبال بازیکن شماره‌ی 9 تیم آماتوری رئال تپئاکا گشته و بعد از پیدا کردن او بی‌رحمانه به طرفش شلیک می‌کنند.


تصاویر وحشتناکی که مخابره شده این فوتبالیست حدوداً سی ساله را در حالی نشان می‌دهد که روی زمین افتاده و اطرافش کاملاً خونین شده است. فوتبالیست بخت برگشته به گزارش پزشکی قانونی مکزیک در دم جان باخته است.


بعد از این فاجعه‌، 40 نیروی پلیس به محل جنایت رسیده و در زمین فوتبال چیزی نزدیک به 100 پوکه‌ی خالی فشنگ پیدا می‌کنند.

 

1327315


رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند که گروه مسلح در حال ترک زمین فوتبال، یک جوان 19ساله را هم به گروگان گرفته‌ و با خود برده‌اند.


گفته می‌شود پلیس و نیروهای انتظامی مکزیک چند ساعت بعد، جوان به گروگان گرفته شده را در یکی از بزرگراه‌های اطراف زنده پیدا کرده‌اند. او به پلیس گفته که گروه مسلح  او را با شخص دیگری اشتباه گرفته بودند و زمانی که متوجه شدند رهایش کردند.

 

1327314


منابع پلیس به خبرنگاران مکزیکی گفتند این حادثه به دعوا و درگیری‌ای مربوط بوده که یک روز پیش از حادثه در یک پمپ‌بنزین اتفاق افتاده بوده.


این حادثه در شهر توچتپک ایالت پوئبلای مکزیک و در جریان برگزاری یک بازی فوتبال آماتوری اتفاق افتاد. گزارش‌ها حاکی از این است که تا کنون در ارتباط با این سانحه کسی دستگیر نشده است.

دیدگاه‌ها