کد خبر : 1545868 | 24 مرداد 1397 ساعت 14:45 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بارسا: تا روز آخر احتمال جذب بازیکن وجود دارد

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا از تمام نشدن کار این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی خبر داد.

رئیس بارسا: تا روز آخر احتمال جذب بازیکن وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا به اینجا بازیکنانی چون ویدال، مالکوم، آرتور و لانگله را جذب کرده و البته چند بازیکن همچون اینیستا نیز از این تیم جدا شده اند.

 

 

1327364

 

 

بارتومئو در کنگره سالانه هواداران بارسا گفت:« ما امسال نیز برای فتح همه جام ها می جنگیم. می خواهیم به تمام فینال ها برسیم و قهرمان شویم. کار را با شکست سویا و فتح سوپرکاپ اسپانیا شروع کردیم. این قهرمانی کمک کرد تا مسی پرافتخارترین بازیکن تاریخ بارسلونا شود.»

 

 

1324989

 

 

بارتومئو در ارزیابی خود از تیم فعلی بارسلونا گفت:« در حال جمع کردن یک تیم عالی با بازیکنانی باتجربه هستیم. بازیکنانی محصول خود باشگاه و نیز خارج از باشگاه. اینها به ما برای فتح جام های جدید کمک خواهند کرد. جوانانی چون آرتور، مالکوم و لانگله را جذب کرده ایم که به سرعت با فلسفه و شیوه بازی بارسا خودشان را وفق خواهند داد.

همچنین می خواهم تاکید کنم که جذب آرتورو ویدال نیز یک اقدام منطقی و درست بود. او یک ستاره بزرگ و با تجربه است که با قدرت جنگندگی  و میل برتری جویی بالایش، به تیم توازن خواهد بخشید. همچنین آلنیا نیز به تیم اول اضافه شده و جوانانی مثل ریکی پویج، آبل روئیز و میراندا نیز در حال رشد و پیشرفت هستند و اطمینان دارم که به زودی شاهد حضورشان در تیم اول باشگاه خواهیم بود.»

 

خریدها:« تا روز پایانی، حواس مان به بازار نقل و انتقالات خواهد بود و ممکن است بازیکن دیگری هم به جمع ما اضافه شود. تا به اینجا از تیم مدیریت ورزشی مان راضی هستم و کارشان را به خوبی انجام داده اند. آنها از حمایت تمام و کمال من برخوردارند.»

 

دیدگاه‌ها