کد خبر : 1545920 | 24 مرداد 1397 ساعت 17:47 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمی پور:

میمردیم هم اجازه گلزنی به عربستان نمی‌دادیم

مدافع موفق تیم امید ایران که با دو بار سیو توپ از روی خط دروازه ناجی ایران لقب گرفت از تلاش تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی خبر داد.

میمردیم هم اجازه گلزنی به عربستان نمی‌دادیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی پور، مدافع تیم امید در جدال برابر عربستان نقشی جالب توجه از خود به جا گذاشت و توانست در لحظه‌ای که همه ناامید شده بودند و انتظار باز شدن دروازه ایران پیش می‌رفت، دو بار از روی خط دروازه نجاتبخش ایران لقب گیرد.


مسلمی پور در خصوص دیدار مقابل عربستان و کسب تساوی مقابل این حریف گفت: ما با دو هدف ذهنی بزرگ در این رقابت‌ها حاضر شده‌ بودیم. اول اینکه مقابل عربستان به نتیجه برسیم و در نهایت هم به قهرمانی برسیم. خدا را شکر که توانستیم در بازی اول علیرغم تمام کاستی‌ها به تساوی برسیم که نتیجه بدی نمی‌تواند باشد. با این حال برای دو بازی آتی کاملا آماده هستیم تا روند صعودی خودمان برای دستیابی به عنوان را به نتیجه برسانیم.


وی در خصوص دو صحنه‌ای که توانست از روی خط دروازه توپ حریف را برگرداند گفت: همانطور که گفتم دوست نداشتیم به هیچ عنوان برابر عربستان بازنده باشیم. کاملا می‌دانستیم که بازی برای مردم کشورمان شاید از همه چیز مهمتر باشد. مطمئن باشید بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار گرفتند. من هم خوشحالم که سهمی هر چند کوچک در این مساله داشتم. اینقدر انگیزه داشتیم که حتی اگر مُردم هم اجازه نمی‌دادم آن توپ تبدیل به گل شود. ما یک تیم با هدف بزرگ هستیم و از هواداران هم می‌خواهیم که بیشتر به ما توجه کنند و با امید و انگیزه‌ای که به ما خواهند داد به نتیجه لازم در این رقابت‌ها دست یابیم.


مدافع تراکتورسازی در خصوص شرایط این تیم و اینکه چقدر امیدوار است بتواند در ترکیب آنها نیز حضور یابد گفت: آقا یحیی در فصل گذشته به من کمک زیادی کرد و در چند بازی که به میدان رفتم توانستم نظر کادرفنی را جلب کنم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و از حضور در جمع آنها کاملا خوشحالم. می‌دانم که کار سختی دارم اما در فوتبال دنیا اکنون تمام نگاه‌ها به سمت بازیکنان جوان و کم سن و سال است. می‌دانم اگر خوب باشم هیچ کس نمی‌تواند از من چشم‌پوشی کند. اکنون خوشحالم که در بهترین تیم و در کنار بهترین هواداران حاضر هستم و وقتی برگشتم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم به سهم خودم به این تیم کمک کنم.


مسلمی پور در پایان درباره شرایط دو دیدار آتی مقابل کره و میانمار گفت: بازی اول بهرحال سختی خودش را داشت. هم در شرایط کاملا مسابقات نبودیم و هم حساسیت زیادی داشت اما اکنون کاملا آماده خواهیم شد تا با صدرنشینی به کار خودمان پایان دهیم و در ادامه نیز به هدف‌مان در راه قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها