کد خبر : 1545931 | 24 مرداد 1397 ساعت 19:17 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید و انقلاب در برنابئو؟

رئال مادرید و تردیدهای بزرگ لوپتگی

خولن لوپتگی، سرمربی جدید رئال مادرید امشب اولین آزمون مهم خود روی نیمکت این تیم را پشت سر خواهد گذاشت.

رئال مادرید و تردیدهای بزرگ لوپتگی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب برای تصاحب یک جام دیگر رقیب دشواری مانند اتلتیکومادرید را پیش روی خود می بیند. هنوز در ذهن خولن لوپتگی تردیدهایی برای این دیدار و فصل پیش رو خصوصا برای ترکیب نیمه هجومی زمین وجود دارد که ادامه آن را مرور خواهیم کرد؛

 

کنار گذاشتن کاسمیرو

 

1327424

 

این اتقفاق شاید انقلابی ترین حرکت خولن لوپتگی در بدو ورود باشد زیرا کاسمیرو در چند فصل اخیر عضو غیرقابل انکار ترکیب خط میانی رئال مادرید بوده است اما ممکن است لوپتگی برای بهبود موقعیت کنترل توپ در میانه میدان و افزایش شانس پرس از بالا، هافبک برزیلی را نیمکت نشین کرده و مودریچ، ایسکو و تونی کروس را در خط میانی قرار دهد.

 

نیمکت نشینی مارکو آسنسیو

 

1327426

 

رئال مادرید می داند دیگر این فصل امکان نیمکت نشینی های متمادی برای آسنسیو فراهم نیست و باید به او بیشتر میدان داد. علیرغم احتمال تمایل لوپتگی به استفاده از ترکیب تکراری فصول قبل، با غیبت ستاره اسپانیایی جای سرعت و البته شوت های غیر قابل مهار او در ترکیب خالی خواهد بود.

 

استفاده از شماره 9 کاذب

 

1327427

 

ممکن است همانند روزهای حضور در تیم ملی اسپانیا، لوپتگی تصمیم به عدم استفاده از یک شماره 9 کلاسیک در خط حمله داشته باشد و از گرت بیل و آسنسیو در بخش هجومی استفاده کند که در این صورت کریم بنزما نیمکت نشین خواهد شد. رئال مادرید فصل قبل تاوان زیادی برای شروع ضعیف خود در لالیگا داد و نیمکت نشین کردن گلزن ترین بازیکن در بین گزینه های فعلی کار آسانی نیست. با اعتماد به نقس بیشتر و بازی کردن، می توان احتمال داد بنزما دوباره به اوج بازگردد.

 

احتمال نیمکت نشینی مودریچ

 

1327429

 

ستاره 32 ساله و کروات حالا دیگر مانند گذشته پر انرژی نیست و ممکن است با توجه به علاقه زیادی که به جدایی از رئال مادرید دارد و تعبیر حس از دست دادن تمایل به رقابت، برخی از بازی های این فصل را از روی نیمکت تماشا کند.

دیدگاه‌ها