کد خبر : 1545952 | 24 مرداد 1397 ساعت 11:45 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پُر انرژی و خوشایند، این تیم امید ماست (عکس)

مسابقات آسیایی اندونزی از امروز برای ملی پوشان فوتبال امید ایران آغاز می‌شود و آنها با تلاش مضاعف خود را آماده بازی‌ها کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید معرفی سرمربی و آغاز تمرینات و اردوهای آماده سازی در فاصله سه ماه مانده به شروع رقابت‌های آسیایی چندان برای تیمی که یکی از مدعیان اصلی این مسابقات محسوب می‌شود، خوشایند نباشد ولی با وجود چنین شرایطی، بازیکنان امید ایران مصمم‌تر از همیشه برای کسب موفقیت هستند.

 

بازیکنان تیم امید ایران بعد از دو بازی تدارکاتی مقابل عراق و یک دیدار دوستانه برابر چین به اندونزی سفر کردند و طی روزهای اخیر تمرینات خود را در جاکارتا انجام داده‌اند که رقابت پایاپای با یکدیگر به ویژه در زمان دویدن همزمان دو بازیکن، ارسال از جناحین، بازیکن درون تیمی و ... کاملا در تمرینات شاگردان زلاتکو کرانچار مشهود است.

 

ملی پوشان فوتبال امید ایران علاوه بر تمرینات، در مصاحبه‌های چند روز اخیرشان نیز تاکید کردند که با وجود اعزام تیم زیر ۲۱ ساله‌ها و عدم اجازه برخی باشگاه‌های برای حضور بازیکنان رده سنی امید در بازی‌های آسیایی، امیدوار به کسب نتیجه و به ویژه برتری در نخستین مسابقه مقابل عربستان که ساعت ۱۳:۳۰ امروز برگزار می‌شود، هستند.

 

سه سال و نیم پیش در مسابقات مقدماتی المپیک ریو تیم عربستان با نتیجه ۲ بر یک امیدهای ایران را شکست داد ولی با توجه به شادابی بازیکنان و تلاشی که آنها در تمرینات نشان داده‌اند، به نظر می‌رسد بتوانند امروز برابر رقیب دیرینه خود نتیجه مطلوبی به دست آورده و انتقام باخت قبلی را بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسینی- جاکارتا

دیدگاه‌ها