کد خبر : 1545991 | 25 مرداد 1397 ساعت 07:25 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: اتلتیکو از شانس های خود بهره برد، ما نه

خولن لوپتگی سرمربی تیم رئال مادرید معتقد است جزئیات در فینال تاثیرگذار هستند و بدون رعایت آن ها نمی توان پیروز شد.

لوپتگی: اتلتیکو از شانس های خود بهره برد، ما نه

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی رئال در اولین بازی رسمی شکست سنگینی را تجربه کرد. رئال در 17 سال اخیر هیچ فینال اروپایی را نباخته بود و از سنگین ترین شکستش هم نیم قرن می گذشت اما شاگردان لوپتگی تمام طلسم های مثبت را از بین بردند.

 

شکست برابر اتلتیکو: "بازی برابر آنها خوب آغاز شده و حریف با اولین حرکت به گل رسید که ما انتظارش را نداشتیم. بعد از دریافت گل سعی در تغییر شرایط بازی داشتیم و در اکثر اوقات تیم برتر زمین بودیم اما از این برتری خوب استفاده نکردیم و اتلتیکومادرید توانست از شانس های خود به خوبی بهره برد.

 

در آغاز زمان اضافی، ما شروع خوبی داشتیم و بهتر از آنها بازی کردیم، اما اتلتیکو ما را به خاطر یک اشتباه کوچک مجازات کرد و ما کمی ناامید شدیم. ما بر روی همه چیز و نه فقط اشتباهات کوچک کار خواهیم کرد. ما دوست نداریم این اشتباهات دوباره تکرار شود و ما باید همه ابعاد را بهبود بخشیم.

 

1327549

 

در وقت اضافه اول ما بخت های بهتری ایجاد کردیم اما آنها باز هم توانستند موقعیت های خود را گل تبدیل کنند و بعد از گل سوم ما دیگر قادر به ارائه سبک بازی خود نبودیم."

 

شکست در اولین بازی رسمی: "فوتبال روزهای خوب و بد دارد و شما گاهی پیروز شده و برخی اوقات شکست می خورید. گل سوم اتلتیکو ضربه روحی بزرگی به ما بود و بعد از آن حریف یک گل دیگر هم زد."

 

گرت بیل و نظر لوپتگی در مورد فرم او: "گرت بیل نمایش خوبی ارائه داد اما در این مقطع از فصل طبیعی است که بازیکنان در بهترین فرم خود نباشند اما ما از عملکرد او راضی هستیم."

 

ادامه مسیر: "این بازیکنان هستند که جام های زیادی را کسب کرده اند. قبول دارم که در لیگ نتوانستند به خواسته شان برسند اما تلاش و تمرکز ما برای فصل بعد خواهد بود. ما به فصل پیش رو فکر میکنیم. فردا باید بیدار شویم و به لیگ فکر کنیم. جزئیاتی هستند که باید رفع شده و بهبود یابند. در صورت رعایت نکردن جزئیات فینال ها با شکست همراه می شوند."

دیدگاه‌ها