کد خبر : 1546048 | 25 مرداد 1397 ساعت 12:09 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و پرز همچنان در حسرت امباپه

واسیلیف: پرز به خاطر امباپه هنوز از دستم عصبانی است

رئال مادرید همچنان به خاطر اینکه نتوانسته کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد ناراحت است و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال بعد از گذشت یک سال به صورت مداوم با وادیم واسیلیف، نایب‌رئیس موناکو تماس گرفته و ناراحتی خود را از بابت عدم انجام این انتقال به او منتقل می‌کند.

واسیلیف: پرز به خاطر امباپه هنوز از دستم عصبانی است

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2017 به محض اینکه مشخص شد مهاجم جوان آن روزهای موناکو می‌تواند به باشگاه‌های دیگر منتقل شود، باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب او به صف شدند. مسئولین رئال اما فکر می‌کردند با پیشنهاد بزرگ‌شان برای موناکو، در این مسابقه پیشتازند. 

 

امباپه اما در فرانسه ماندگار شد. او ابتدا به عنوان یار قرضی به پاری سن ژرمن پیوست و سپس با قراردادی 180 میلیون یورویی، با قراردادی دائمی به بازیکن این تیم تبدیل شد. 


امباپه‌ی 19ساله حالا قهرمان جام جهانی و سوپراستاری بین‌المللی است. واسیلیف، نایب‌رئیس موناکو حالا فاش کرده که رئال همچنان به دلیل ناکامی خود در جذب امباپه ناراحت است و رئیس رئال هر از چند گاه عصبانیت خود را از این بابت به او منتقل می‌کند. 


واسیلیف به وبسایت آر‌ام‌سی اسپورت گفت:" دو باشگاه موناکو و رئال مادرید، دوست هستند. من بارها با فلورنتینو پرز صحبت کرده‌ام ولی هر بار که با او حرف می‌زنم، دائماً مرا به خاطر نفروختن امباپه به او سرزنش می‌کند". 


واسیلیف که چهارشنبه برای تماشای دیدار سوپرجام اروپا که با شکست 4-2 رئال در مقابل رقیب ازلی‌اش اتلتیکو مادرید به پایان رسید به ورزشگاه رفته بود، در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد. 


اما با اینکه امباپه دیروز در استادیوم حضور نداشت یک بازیکن سابق دیگر موناکو برای بررسی اوضاع به استادیوم آمده بود. توماس لمار که تابستان امسال موناکو را ترک کرده حالا قرار است به زودی با قراردادی 60 میلیون یورویی به اتلتیکو مادرید بپیوندد. این وینگر 22ساله در لالیگا به میدان خواهد رفت و موناکو امیدوار است با بند فروش مجددی که در قرارداد او گنجانده در صورت پیشرفت این ملی‌پوش فرانسوی، او را بعد از یک سال بار دیگر به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها