کد خبر : 1546254 | 26 مرداد 1397 ساعت 09:30 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند با جذب ویتسل 10 هافبک میانی دارد

دردسر دورتموند با ترافیک بازیکن در خط میانی

بیلد اعلام کرد باشگاه بوروسیا دورتموند با اینکه نیازی به جذب هافبک جدید نداشته اما وجود بندی در قرارداد اکسل ویتسل با باشگاه سابق چینی او که انتقال ارزان ویتسل را ممکن می‌کرده مسئولین دورتموند را برای جذب او وسوسه کرده است.

دردسر دورتموند با ترافیک بازیکن در خط میانی 

به گزارش "ورزش سه"، وجود بندی در قرارداد اکسل ویتسل با باشگاه چینی تیانجین کوانجیان که انتقال او را با پرداخت 20 میلیون یورو ممکن می‌کرده مسئولین دورتموند را به این نتیجه می‌رساند که با وجود اعلام سرمربی دورتموند مبنی بر عدم نیاز به هافبک‌های جدید، این ستاره‌ی بلژیکی را به ترکیب تیم خود اضافه کنند. اما به گزارش دورتموند این موضوع حالا دورتموند را با ترافیک ستاره‌ها در خط میانی روبرو کرده و برای سرمربی این تیم مشکل‌ساز شده است. 


ویتسل به دهمین هافبک میانی دورتموند تبدیل شده درحالیکه لوسین فاور برای قلب خط میانی تیمش تنها به سه بازیکن نیاز دارد. علاوه بر ویتسل، توماس دلینی، یولیان ویگل، ماریو گوتزه، محمود دهود، شینجی کاگاوا، نوری شاهین، سرجیو گومز، سباستین رود و رافائل گوریرو دیگر هافبک‌هایی هستند که برای راه یافتن به ترکیب اصلی دورتموند در فصل پیش رو به رقابت خواهند پرداخت. شکی نیست که چندین نفر از این هافبک‌های خلاق در فصل جدید چاره‌ای جز نیمکت‌نشینی نخواهند داشت. 


ویتسل در این باره به بیلد گفت:" در فوتبال باشگاهی سطح بالا، واقعیت از این قرار است. ما هافبک‌های زیادی داریم ولی این باعث می‌شود همه برای راه یافتن به ترکیب اصلی بسیار تلاش کنند. من با رقابت مشکلی ندارم. این هم بخشی از حرفه‌ی ما است. فوتبالیستی که در باشگاهی بزرگ بازی می‌کند باید این واقعیت را بپذیرد". 

 

1327804


در کنار ویتسل، دلینی دومین ستاره‌ی بزرگ خط هافبک دورتموند به حساب می‌آید. دورتموند برای به خدمت گرفتن این هافبک دانمارکی از وردربرمن 20 میلیون یورو پرداخت کرده. ولی با اینحال، راه‌یافتن به ترکیب فیکس دورتموند برای دلینی تضمین‌شده نخواهد بود. او به بیلد گفت:" رقابت خیلی فشرده است. ما تعداد زیادی هافبک خوب داریم. خب البته شکی نیست که دلم می‌خواهد در بازی‌های زیادی به میدان فرستاده شوم". 


با وجود فعالیت گسترده‌ی دورتموند در فصل نقل و انتقالات و جذب تعداد زیادی بازیکن طراز اول، لوسین فاور، سرمربی سویسی زردپوشان آلمانی هنوز از شرایط تیمش راضی نیست. او در این باره گفت:" ما در زمان حمله به صبر و آرامش بیشتری احتیاج داریم و باید از نظر تاکتیکی بهتر شویم. نباید دستپاچه بازی کنیم و توپها را راحت از دست بدهیم".

دیدگاه‌ها