کد خبر : 1546361 | 26 مرداد 1397 ساعت 15:34 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

کولاک زیر 21 ساله‌هادر هوای شرجی

ایران 3 کره‌شمالی 0؛ خط و نشان امیدها برای مدعیان

تیم امید ایران امروز در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی به میدان رفت و در نهایت توانست با حساب سه بر صفر حریف خود را از پیش بردارد.

ایران 3 کره‌شمالی 0؛ خط و نشان امیدها برای مدعیان 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو کرانچار ظهر امروز دومین دیدار خود از مرحله گروهی بازی های آسیایی جاکارتا را به انجام رساندند. دیداری که امیدهای جوان کشورمان در آن توانستند خود را آرام آرام حاکم بر توپ و میدان کنند و در نتیجه برتری خود را با یک پیروزی سه گله به پایان برسانند. 

 

دیدار دوم مرحله گروهی بازی های آسیایی – ساعت 13:30 – تاریخ 26/05/97
ورزشگاه : ویباوا موکتی جاکارتا

 

کارت زرد: 


محمدمهدی مهدی خانی، مسلم آقاجانپور، علیرضا آرتا از ایران 

 

کارت قرمز:


سونگ کوم سونگ از کره شمالی

 

ترکیب امیدهای ایران:

 

1327901


مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلمی پور، علیرضا آرتا، امیر روستایی، یونس دلفی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق پور و عارف آغاسی، محمد خدابنده لو و محمد مهدی مهدی خانی
سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

ترکیب امیدهای کره شمالی:


کانگ جو هیوک، سونگ آن، سونگ کوم سونگ، ری آن چول، کیم کوک بوم، جو وانگ میونگ، کیم یانگ، کانگ کوک چول، کیم چول بوم، یانگ کوک، کیم یو سونگ
سرمربی: جو سیونگ

 

شرح گل‌ها:

 

1327873

 

ایران 1 کره شمالی 0(دقیقه 27، امیر روستایی): روی شوت پشت محوطه ابوالفضل رزاق‌پور و توپی که به پای محمدرضا آزادی برخورد کرد، امیر روستایی صاحب توپ و موقعیت شد و بدون از دست دادن آن با شوت تک ضرب پای چپ دروازه کره شمالی را به زیبایی باز کرد. 

ایران 2 کره شمالی 0(دقیقه 68، مهدی قائدی): پاس قطری و دیدنی مهدی خانی در نزدیکی های محوطه جریمه کره ای ها و با اشتباه گلر و مدافع این تیم به قائدی رسید و او در حالی که تنها دروازه خالی را روبروی خود می دید موفق شد برای دومین بار تور دروازه کره ای را به لرزه در بیاورد. 

ایران 3 کره شمالی 0(2+90، عارف آغاسی): حرکت زیبای روستایی بین مدافعان کره ای باعث شد تا یک خطای پنالتی روی او صورت بگیرد و عارف آغاسی نیز پشت توپ ایستاد و توانست به زیبایی دروازه حریف را باز کند.

 

1327896

 

بهترین بازیکن:

امیر روستایی در بازی امروز امیدها توانست چهره منحصر به فردی از خود به نمایش بگذارد. او ضمن اینکه موفق شد اولین گل تیم امید در این تورنمنت را به ثمر برساند یک پنالتی نیز در آخرین دقایق به دست آورد تا برد شاگردان کرانچار پررنگ از قبل شود. 

ابوالفضل رزاق پور نیز از خوب های ایران در این دیدار بود. او ارسال های موفقی در این بازی از خود به نمایش گذاشت ضمن اینکه گل اول تیم ملی روی ریباند ضربه او به دست آمد. 

عارف آغاسی نیز از بازیکنان خوب تیم ملی در خط دفاعی بود. او علاوه بر بازی موثر در خط دفاعی، توانست سومین گل تیم امید را نیز با ضربه ای دیدنی از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. 

دیدگاه‌ها