کد خبر : 1546560 | 27 مرداد 1397 ساعت 10:16 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

فریم به فریم با عجیب‌ترین صحنه برد امیدها

در یکی از نادرترین صحنه های فوتبالی دنیا اشتباه دو بازیکن کره شمالی باعث شد تا گل دوم ایران به ثمررسیده و آب سردی بر پیکر رقیب امیدها ریخته شود.

به گزارش "ورزش سه"، پاس بلند میانه میدان هافبک ایران با فرار سریع مهدی قائدی مهاجم تازه نفس امیدها و سماجت او برای پیگیری این توپ با یکی از نادرترین صحنه های دنیای فوتبال از سوی مدافع و دروازه بان کره شمالی توام شد تا گل دوم ایران به راحتی آب خوردن به ثمر برسد، گلی که عملا آب سردی بود بر پیکر نیمه جان کره شمالی.


دو بازیکن کره شمالی در صحنه ای که می تواند تا مدت ها در تیتراژ برنامه های فوتبالی قاره کهن قرار بگیرد در دفع یک توپ ساده ناکام ماندند تا مهدی قائدی تنها چند دقیقه بعد از ورود به زمین زننده یکی از حساس ترین گل های امیدها لقب بگیرد و برتری ایران را قطعی کند.


مدافع کره شمالی و دروازه بان این تیم نه تنها بازیخوانی خوبی روی این صحنه نداشتند بلکه در برخورد با هم بیرون محوطه جریمه زمینه تصاویری جالب توجه برای عکاسان حاضر در ورزشگاه را فراهم کردند، صحنه ای که می تواند یادآور خاطرات تلخی برای کره ای ها باشد چون همین صحنه ممکن است تاوانی همچون حذف آنها از بازی های آسیایی جاکارتا را در پی داشته باشد.

 

1328098

 

1328097


عکس از امیر حسینی

دیدگاه‌ها