کد خبر : 1546564 | 27 مرداد 1397 ساعت 09:31 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

از حضور در پست مهاجم راضی هستم

مهربان: پدیده واقعی را هنوز ندیده‎اید

مهاجم پدیده گلش را به شماره 88 تیمش علیرضا نقی زاده که پیش بینی گلزنی اش را کرده بود تقدیم کرد.

مهربان: پدیده واقعی را هنوز ندیده‎اید

به گزارش "ورزش سه"، حسین مهربان گلزن تیم فوتبال پدیده پیش از آنکه در مورد بازی صحبت کند گلش را به تیم و بازیکنی که پیش بینی گلزنی اش در این بازی را کرده بود تقدیم می کند و به ورزش سه می گوید: گلم را به علی نقی زاده شماره 88 تیم تقدیم می کنم چون او قبل از آنکه به زمین مسابقه بروم به من گفت که گل خواهم زد و من هم گفته بودم اگر اینطور شود به سمت تو خواهم آمد و گلم را به تو تقدیم می کنم که همین کار را هم کردم. البته به جز او گلم را به کل تیم که زحمت زیادی برای برد در این بازی کشیدند تقدیم می کنم. 

 

مهربان در این فصل هم به مانند سال گذشته در هفته چهارم برای تیمش گلزنی کرد. او در این خصوص می گوید: سال گذشته از بازی با استقلال خوزستان در هفته چهارم گلزنی ام را آغاز کردم و تا پایان فصل ادامه دار شد و با وجود آنکه در نیم فصل اول پدیده خوب کارش را شروع کرده بود و همه بچه ها عملکردشان بهترین بود اما چون پدیده در نیم فصل دوم دچار مشکلاتی شده بود روند خوب من در آن زمان به چشم نیامد. جالب است که این فصل هم از هفته چهارم کارم را آغاز کردم اما امیدوارم امسال اتفاقات سال گذشته دیگر برای پدیده تکرار نشود و این روند ادامه دار همراه با موفقیت پدیده باشد.

 

وی درباره دیدار با سپیدرود هم می گوید: بازی خوبی را مقابل سپیدرود در رشت انجام دادم و از اینکه توانستیم با پیروزی بازی را به پایان برسانیم و به حقمان برسیم و صدرنشین شویم، خیلی خوشحالیم ان شاالله که این روند ادامه دار باشد. 

 

او در پاسخ به این سوال که پدیده سال گذشته هم فصل را خوب شروع کرد اما در ادامه دستخوش اتفاقات تلخی شده است و آیا فکر می کند دیگر آن اتفاقات برایشان تکرار نخواهد شد می گوید: اگر اتفاق خاصی مثل پارسال رخ ندهد قطعا امسال پدیده رتبه خوبی را کسب خواهد کرد. ضمن آنکه مشکلاتمان روز به روز کمتر می شود و اینکه مسئولین کنار تیم هستند جای امیدواری دارد. ما نباید تجربه سال گذشته را تکرار کنیم و یک نیم فصل در بالای جدول باشیم و نیم فصل بعد برای سقوط بجنگیم. مطمئنا امسال سال خوبی برای تیم خواهد بود و پدیده واقعی را خواهید دید.

 

مهربان در مورد تغییر پستش توسط یحیی گل محمدی هم می گوید: پست اصلی من مهاجم است البته سال های قبل در پست وینگر به میدان می رفتم اما امسال آقا یحیی از من خواستند که مهاجم بازی کنم و از اینکه در این پست حضور دارم راضی هستم. 

 

او در پایان در خصوص دیدار با پیکان هم گفت: پیکان تیم خوبی دارد اما ما در این هفته بازی مان در خانه است و باید از میزبانی مقابل حریف استفاده کنیم و امیدوارم که بتوانیم از این موضوع استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها