کد خبر : 1546691 | 27 مرداد 1397 ساعت 16:19 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تقریبا یک اشتباه در هر بازی

اشتباهات فردی بلای جان نکونام در لیگ برتر

شاگردان جواد نکونام در چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر با توجه به اشتباهات فردی از دستیابی به پیروزی بازماندند.

اشتباهات فردی بلای جان نکونام در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" تیم پرطرفدار نساجی مازندران که برای اولین بار در لیگ برتر حاضر شده و حضور در سطح اول فوتبال ایران را بعد از 24 سال دنبال می‌کند علی‌رغم بازیکنان خوب و جوانی که به ترکیب خود اضافه کرده است از دستیابی به اولین برد خود در لیگ برتر باز مانده و در پی دسترسی به آن است.


شاگردان جواد نکونام در این چهار دیدار انجام شده در لیگ برتر، پنج گل دریافت کرده‌اند که چهار گل از روی اشتباهات فردی بوده است. نساجی در اولین بازی تاریخ خود در لیگ برتر از تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهید وطنی میزبانی کرد و در نهایت با یک گل مغلوب این تیم اصفهانی شد. شکستی که با اشتباه عجیب شاهین مجیدی به دست آمد. مهاجم فصل گذشته فجر شهید سپاسی که در لیگ هجدهم پیراهن سرخ نساجی را به تن می‌کند در این دیدار با اشتباه خود در دفع توپ و تحویل دادن آن به سیدمحمد حسینی، پایه گذار تک گل ذوب‌آهن در این دیدار خارج از خانه و کسب هر سه امتیاز برای آن‌ها شد.


در ادامه تیم نساجی دومین دیدار خود در لیگ برتر را برابر تیم پرمهره تراکتورسازی انجام داد و علی‌رغم نمایش برتری که داشت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 دست نیافت. تک گل تیم تراکتورسازی هم از روی شوت 40 متری استوکس و اشتباه حامد لک در جایگیری به دست آمد. شاگردان نکونام در نهایت این بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه توانستند اولین امتیاز خود در لیگ برتر را به دست آوردند.


بازی سوم آن‌ها هم در قائمشهر و مقابل پارس جنوبی جم برگزار شد. مسابقه‌ای که با برتری محسوس نساجی شروع شد و توانستند موقعیت‌های گلزنی فراوانی ایجاد کنند. در ادامه نساج‌ها در دقیقه 29 توسط محمد عباس‌زاده به گل رسیدند اما اشتباهات خط دفاعی این تیم در دفع توپ باعث شد ابراهیم صالحی دروازه لک را باز کند و باز هم نساجی از رسیدن به اولین برد ناکام باشد.


تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر هفته چهارم را در اهواز مقابل فولاد به پایان رساند و در نهایت با نتیجه 2-1 مقابل حریف شکست خورد. گل دوم فولاد به نساجی مانند گل تراکتورسازی به آن‌ها بود. حسن بیت‌سعید با حرکت در عرض، شوتی را روانه دروازه حامد لک کرد که این توپ پس از اصابت به تیرک دروازه به حامد لک برخورد کرد و به گل دوم فولاد تبدیل شد و دومین باخت نساجی در هفته چهارم به دست آمد.


شاگردان جواد نکونام هفته آینده در خانه به دیدار نفت مسجدسلیمان می‌روند و امیدوارند با کم کردن اشتباهات خود به اولین برد در لیگ برتر دست یابند.

دیدگاه‌ها