کد خبر : 1546697 | 27 مرداد 1397 ساعت 16:35 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پنج هفته سخت در انتظار نساجی مازندران

شاگردان جواد نکونام در ادامه لیگ برتر و از هفته پنجم تا نهم، مسابقات سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

پنج هفته سخت در انتظار نساجی مازندران

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران در حال حاضر با کسب 2 تساوی و 2 باخت در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و از این هفته درگیر مسابقات سختی خواهد شد. پنج دیداری که عیار تیم نساجی در لیگ برتر را نشان خواهد داد.


شاگردان نکونام در هفته پنجم لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان خواهند بود و کسب هر سه امتیاز این بازی از نان شب هم برای آن‌ها واجب‌تر است. نفت روز گذشته مقابل پرسپولیس تهران قرار گرفت و با انجام یک دفاع منطقی و نفوذ ناپذیر توانست قهرمان ایران را متوقف کند. شاگردان ویسی علی‌رغم اینکه تا به اینجای کار گلی به ثمر نرساندند، اما در فاز دفاعی خوب عمل کرده و تنها دو گل دریافت کردند.


نساجی بلافاصله بعد از تعطیلات سه هفته‌ای لیگ برتر مقابل سرخابی‌های پایتخت قرار می‌گیرد. آن‌ها هفته ششم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند و یک هفته بعد در قائمشهر از شاگردان شفر در استقلال تهران میزبانی می‌کنند. تنها شانس نکونام قبل از دو جدال نفسگیر این است که دو تیم پرسپولیس و استقلال در زمان تعطیلی لیگ درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند اما نساجی مازندران فرصت این را دارد نقاط ضعف خود را پوشش دهد و استراحت بیشتری نسبت به این دو تیم دارد.


سرخپوشان قائمشهری بعد از انجام دیدار برابر استقلال به تهران سفر کرده و مقابل دیگر تیم مدعی پایتخت یعنی سایپا قرار می‌گیرند و بلافاصله بعد از انجام این مسابقه خود را برای جدال حساس دیگر با سپاهان آماده می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها