کد خبر : 1546698 | 27 مرداد 1397 ساعت 16:37 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

در روزهای بد سکوها در فوتبال ایران؛

هواداران اصفهانی در دربی الگو شدند

روز گذشته دربی اصفهان در شرایطی با حضور 9 هزار هوادار برگزار شد که شاهد کوچکترین تنشی روی سکوهای ورزشگاه فولاد شهر نبودیم.

هواداران اصفهانی در دربی الگو شدند

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته شرایط بسیار نامناسب و خطرناک سکوهای ورزشگاه های مختلف کشور سبب شده تا نگرانی های زیادی در این مورد ایجاد شود.


اتفاقات و حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان و همینطور استقلال تهران برابر تراکتورسازی به حدی خشن و دور از ذهن بود که بسیاری را به فکر پیدا کردن راه حل های سریع برون رفت از شرایط موجود انداخته است.

 

کارشناسان دلایل مختلفی را برای وضع موجود فوتبال کشور در سکوها ذکر کرده اند؛ دلایلی از قبیل عدم وجود زیرساخت ها و امکانات مناسب که هواداران را به زحمت می اندازد و آنها را با ناراحتی و عصبانیت وارد ورزشگاه ها می کند، عدم وجود سیستم کنترلی مناسب در شناسایی هواداران متخلف، وضعیت اقتصادی کشور و بسیاری دلایل دیگر؛ با این حال شب گذشته در ورزشگاه فولادشهر شاهد دیداری بدون تنش بودیم. دیداری که در آن 9 هزار هوادار دو تیم اصفهانی در شرایطی فقط به تشویق تیم خود پرداختند که در زمین مسابقه تنش زیادی وجود داشت و شاید همین تنش برای هر مسابقه دیگر با این تعداد هوادار در شرایط فعلی کشور کافی برای آغاز درگیری های احتمالی کافی بود‌.

 

حواشی هفته های اخیر بیم تکرار اتفاقات تلخ سکوها را در فولادشهر هم با توجه به شرایط خاص اصفهان در این روزها ایجاد کرده بود ولی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پیش از این مسابقه با لیدرهای تیم خود و همینطور سپاهان جلسه ای برگزار کرد و خروجی هم عدم وجود حواشی و حرکت های اضافی در دربی اصفهان بود.


علاقمندان فوتبال اصفهان شب گذشته یکی از جذاب ترین دربی های سال های اخیر خود را تماشا کردند و با رفتاری که از خود نشان دادند، علاوه بر اینکه خودشان از تماشای یک فوتبال زیبا لذت بردند، الگویی شدند برای سایر هواداران این رشته ورزشی محبوب که هدفش نزدیک کردن آدم ها به یکدیگر است نه ایجاد نفرت و تفرقه.

دیدگاه‌ها