کد خبر : 1546779 | 27 مرداد 1397 ساعت 22:49 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

دومین شکست توپچی ها در دومین بازی

چلسی ۳-۲ آرسنال: برگرد آقای ونگر!

چلسی موفق شد در یک دیدار تماشایی با نتیجه 2-3 آرسنال را شکست دهد.

چلسی ۳-۲ آرسنال: برگرد آقای ونگر!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آرسنال در اواخر نیمه اول 2 گل دریافتی در دقایق ابتدایی را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند، اما در نهایت چلسی با گل دقایق پایانی مارکوس آلونسو پیروز شد.
 

روی پاس دیدنی و عرضی مارکوس آلونسو، پدرو در محوطه صاحب یک فرصت تک به تک شده و با یک ضربه دقیق موفق شد پتر چک را مغلوب کرده و گل اول را به ثمر برساند.

 

1328370

 

دقایقی بعد راس بارکلی با یک ضربه دیدنی دروازه آرسنال را تهدید کرد اما شوت از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت. در دقیقه 19 آرسنال بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما اوبامیانگ روی پاس گوندوزی در مقابل دروازه توفیقی نداشت و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

یک دقیقه بعد، روی پاس بلند آسپلیکوئتا، موراتا صاحب موقعیت شده و بعد از گذر از سد مصطفی موفق شد با یک ضربه زیبا برتری چلسی را 2 برابر کند.

 

1328379

 

در دقیقه 31 این بار میخیتاریان یک صاحب یک فرصت بسیار خوب در مقابل دروازه چلسی شد اما ضربه او نیز با بی دقتی از بالای دروازه راهی خارج شد.

 

در دقیقه 37 و بعد از برخورد پاس ایوبی با بازیکنان چلسی، میخیتاریان موفق شد با یک ضربه زمینی و فنی از پشت محوطه گلزنی کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

 

1328382

 

یک دقیقه بعد چلسی دوباره می توانست اختلاف را به 2 گل برساند اما ضربه موراتا روی پاس کانته با عکس العمل پتر چک همراه بود.

 

حملات آرسنال ادامه یافت و این تیم خیلی زود و در دقیقه 41 موفق شد این بار روی پاس میخیتاریان و ضربه تمام کننده ایوبی از درون محوطه کار را به تساوی بکشاند.

 

1328400

 

در لحظات پایانی نیمه اول اوبامیانگ می توانست بازگشت بزرگ آرسنال را کامل کند اما باز هم ضربه او از بالای دروازه کپا به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 55 برای چلسی ایجاد شد اما ضربه راس بارکلی با مهار پتر چک راهی بیرون زمین شد. در ادامه جریان بازی آرام شد و هیچیک از 2 تیم قادر به ایجاد موقعیت خطرناکی روی دروازه هم نبودند. در دقیقه 71 داوید لوییز بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار هم پتر چک ضربه او را دفع کرد.

 

اما در دقیقه 79 چلسی به گل سوم رسید. نفوذ دیدنی ادن هازارد از سمت چپ و پاس عرضی او با ضربه تمام کننده مارکوس آلونسو از مقابل دروازه همراه بود تا چلسی به گل سوم هم دست یاید.

 

1328402

 

1328401

 

در دقیقه 87 ادن هازارد با یک حرکت دیدنی دروازه آرسنال را تهدید کرد اما باز هم پتر چک مانع گلزنی بازیکنان چلسی شد. لحظاتی بعد اولیویه ژیرو فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما دروازه بان آرسنال یک بار دیگر عکس العمل خوبی نشان داد. در لحظات پایانی باز هم چلسی مغلوب هنرنمایی سنگربان حریف شد تا در نهایت 2-3 آرسنال را شکست دهد.

دیدگاه‌ها