کد خبر : 1546792 | 28 مرداد 1397 ساعت 00:15 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

امری: از همه چیز راضی هستم، به جز نتیجه

اونای امری، سرمربی آرسنال، پس از شکست 3-2 مقابل چلسی، تاکید کرد که دلایلی برای خوش بینی به تیمش دارد.

امری: از همه چیز راضی هستم، به جز نتیجه

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها که هفته گذشته با نتیجه 2-0 مغلوب منچسترسیتی شده بودند، در دیدار امشب هم ابتدا با گل های پدرو و آلوارو موراتا در همان 20 دقیقه ابتدایی، از چلسی عقب افتادند اما هنریک میخیتاریان و الکس ایووبی توانستند در همان نیمه اول کار را به تساوی بکشند.

اما در نیمه دوم چلسی عملکرد بهتری داشت و توسط مارکوس آلونسو به گل سوم و برتری رسید. امری اگرچه از نتیجه راضی نیست اما از عملکرد شاگردانش در دو دیدار ابتدایی فصل راضی است.

او به خبرنگاران گفت:" اول از همه، شما یا می برید یا می بازید. ما شکست خوردیم. نتیجه مهم است. ما می خواستیم پیروز شویم. ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم اما واضح است که از نظر دفاعی خوب نبودیم و  سه گل خوردیم اما موقعیت هایی داشتیم تا گل های بیشتری بزنیم. نتیجه 3-2 شد اما فکر می کنم ما موقعیت هایی داشتیم تا به گل های بیشتری برسیم.  

 

 

1328421

 

در نیمه اول، ما موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و من از آن راضی هستم. فکر می کنم در زمین خوب کار کردیم. البته آنها هم فرصت هایی برای گلزنی داشتند. واکنش ما خوب بود. ما موقعیت داشتیم که بازی را 2-2 کنیم و شایسته نتیجه بهتری در پایان نیمه اول بودیم.

در نیمه دوم باید بازی را کنترل می کردیم و موقعیت به وجود می آوردیم. در نیمه دوم، ما فشار زیادی وارد نکردیم یا مالکیت توپ را حفظ نکردیم. ما به آنها فرصت گلزنی دادیم. ما موقعیت هایی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم ولی آنها استفاده کردند.

به همین دلیل، نتیجه 3-2 شد. اما این یک پروسه است. در نیمه دوم، ما با دو هافبک 19 و 21 ساله بازی کردیم. آنها پیشرفت می کنند و این ادامه دارد. من به جز نتیجه، از بقیه چیزها راضی هستم."

دیدگاه‌ها