کد خبر : 1546804 | 28 مرداد 1397 ساعت 02:37 | 76.3K بازدید | 0 دیدگاه

با دو گل و دو ضربه به تیر

بارسلونا 3-0 آلاوس: شروع طوفانی با مسی

بارسلونا در اولین دیدارش در فصل جدید لالیگا، به لطف درخشش لیونل مسی، با نتیجه 3-0 آلاوس را شکست داد.

بارسلونا 3-0 آلاوس: شروع طوفانی با مسی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی بارسا در این دیدار علاوه بر اینکه دو بار دروازه حریف را باز کرد، دو بار هم تیر دروازه آلاوس را به لرزه درآورد تا تیمش شروعی قدرتمندانه در فصل جدید لالیگا داشته باشد.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود می توانست به گل برسد اما موقعیتی که مسی در دقیقه 3 به دست آورد، از کنار دروازه آلاوس به بیرون رفت. سه دقیقه بعد، مسی با یک ارسال عالی، یوردی آلبا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

برتری بارسا ادامه داشت اما دفاع فشرده بازیکنان آلاوس مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در مقابل، بازیکنان میهمان در تلاش بودند تا روی ضدحملات به گل برسند.

 

1328456

 

در دقیقه 31، روی پاس لوئیس سوارز، عثمان دمبله صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد. چند دقیقه بعد دروازه آلاوس تا آستانه باز شدن پیش رفت اما ضربه دیدنی مسی روی یک ضربه آزاد، به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، بارسا دو موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا با یک تعویض آغاز کرد و فیلیپ کوتینیو به جای نلسون سمدو به زمین رفت. در دقیقه 48، همکاری یوردی آلبا و دمبله، یک موقعیت خوب ایجاد کرد ولی حضور به موقع پاچکو، دروازه آلاوس را نجات داد.

چند دقیقه بعد نوبت لیونل مسی بود که با یک حرکت تماشایی، خط دفاعی حریف را به هم بریزد اما در نهایت مدافعان آلاوس این موقعیت را دفع کردند.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 64 به گل رسید. این بار هم روی یک ضربه آزاد بود که مسی با هوشمندی توپ را از زیر دیوار دفاعی حریف عبور داد و توانست دروازه را باز کند.

 

1328452

 

دو دقیقه بعد مسی می توانست خود و تیمش را دو گله کند اما ضربه او با دخالت دروازه بان حریف، به تیر دروازه برخورد کرد و این بار هم توپ تبدیل به گل نشد.

تسلط آبی و اناری ها بر بازی ادامه داشت و در دقیقه 73، این تیم تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما باز هم پاچکو مانع باز شدن دروازه آلاوس شد.

اما سرانجام در دقیقه 83، بارسا توانست به گل دوم برسد. کوتینیو که روی پاس آرتور، پشت محوطه جریمه آلاوس صاحب موقعیت شده بود، با یک حرکت در عرض و ضربه ای دیدنی، دروازه را باز کرد.

حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و در وقت های تلف شده، مسی توانست برای بار سوم دروازه آلاوس را باز کند. او که روی ارسال سوارز در محوطه جریمه آلاوس صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، با ضربه ای دقیق، حساب کار را 3-0 کرد.

دیدگاه‌ها