کد خبر : 1546881 | 28 مرداد 1397 ساعت 12:13 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برایتون - منچستریونایتد

دو تیم برایتون و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه فالمر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی برایتون - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس امروز لیگ برتر بین دو تیم برایتون و یونایتد برگزار خواهد شد. شیاطین سرخ که در دیدار اول مقابل لسترسیتی با برتری زمین را ترک کردند، به دنبال ادامه روند خوب خود در لیگ برتر هستند ولی این بار در دیداری خارج از خانه باید مقابل حریفی سرسخت قرار بگیرند.


برایتون که امیدواری زیادی به فصل پیش رو دارد و در تلاش است که نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب کند، بازی اول خودمقابل واتفورد را با شکست 2-0 به پایان رساند و مطمئنا این نتیجه، چیزی نبود که هواداران برایتون انتظارش را داشتند.  حال آنها در اولین بازی خانگی فصل، امیدوار به کسب اولین امتیاز مقابل رقیب قدرتمند هستند.

 

 

1327818

 


اما نکته مهم این بازی برای ما، حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب برایتون است. جهانبخش در دیدار اول در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت و در نیمه دوم به میدان آمد که کار خاصی نتوانست از پیش ببرد . با این حال، در همان 19 دقیقه، جهانبخش توانست نمره 6.26 را از هو اسکورد دریافت کند که نسبت به زمان بازی و نمره باقی بازیکنان، نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته است.


انتظار می‌رود او امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و اولین بازی فیکس در لیگ برتر را مقابل شیاطین سرخ تجربه کند.در 3 بازی اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای یونایتد و 1 پیروزی برای برایتون حاصل شده که نشان می‌دهد مرغ‌های دریایی حریف دست و پا بسته ای نخواهند بود.


اما برایتون مصدومان زیادی برای این بازی دارد. خوزه ایزکوردو، فلورین آندونه و برونو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و حضور مارتین مونتویا و جیمز تیلی هنوز مشخص نیست. در آن سو، الکسیس سانچس، دالوت، روخو، هررا و رومرو به علت مصدومیت در میدان حضور نخواهند داشت و حضور لینگارد هنوز مشخص نیست. همچنین ماتیچ و والنسیا نیز به این بازی نخواهند رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1328553

دیدگاه‌ها