کد خبر : 1546961 | 28 مرداد 1397 ساعت 16:45 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار کاپیتان های محبوب استقلال در لیگ یک

مدافعان میانی سابق استقلال و تیم ملی اکنون در قامت سرمربیان دو تیم بادران و شاهین شهرداری بوشهر در تهران مقابل یکدیگر به جنگ سه امتیاز خواهند پرداخت.

دیدار کاپیتان های محبوب استقلال در لیگ یک

به گزارش ورزش سه، تیم تازه صعود کرده شهرداری بوشهر امروز در تهران مقابل مربی ای قرار خواهد گرفت که در فصل گذشته روی نیمکت بوشهری ها توانست با کسب امتیازات لازم جواز صعود به لیگ دسته اول را به دست بیاورد. مهدی پاشازاده که از او به عنوان استاد صعود از لیگ دسته دو به لیگ آزادگان یاد می شود در فصل گذشته روی نیمکت شهرداری بوشهر حضور داشته و توانست به هدف این تیم برای صعود به لیگ دسته اول جامه عمل بپوشاند. هرچند در نهایت با پایان فصل در مذاکرات با بادران تهران هدایت این تیم را عهده دار شد تا محمود فکری که او نیز موفقیت بزرگی در فصل گذشته با صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کسب کرده بود، روی نیمکت بوشهری ها حاضر شود.


اکنون جنگ سه امتیاز در تهران میان مدافعان ـ کاپیتان ها و سرمربیان موفق فصل گذشته لیگ دسته اول و دوم فوتبال ایران در جدال دو تیم بادران و شهرداری بوشهر رقم خواهد خورد، جایی که هر دو تیم با داعیه دستیابی به امتیاز و حفظ شانس صعود از همین ابتدا به دنبال رضایت طرفداران خود هستند.


مهدی پاشازاده و محمود فکری که دارای وجه تشابه زیادی روی نیمکت دو تیم هستند با خصوصیات تمایل به رنگ آبی هر کدام سودای صعودی بزرگ به لیگ برتر را طی این فصل دنبال می کنند. این دو که از دیگر وجه تشابه آنها می توان به حضور روی نیمکت نساجی مازندران طی دو فصل اخیر نام برد با سبک تدافعی و چشم دوزی به ضدحملات امروز جنگ تاکتیکی بزرگی در زمین شهدای قدس دنبال خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها