کد خبر : 1546970 | 28 مرداد 1397 ساعت 16:33 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

معمای حضور گرو در بازی با فولاد

حضور مهاجم نیجریه ای استقلال در بازی با فولاد در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست آیا این بازیکن به این بازی می رسد یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، روزی که الحاجی گرو با استقلال قرارداد امضا کرد خیلی ها او را جانشین تیام می دانستند و حتی او 2 روز بعد از عقد قرارداد برای این تیم برابر تراکتورسازی به میدان رفت تا روند حضور او در جمع آبی ها شبیه به مهاجم پیشین این باشگاه باشد.


اما در حالی که خیلی ها فکر می کردند گرو در بازی با پارس جنوبی جم در ترکیب ثابت استقلال به میدان می رود او چند روز قبل از این بازی در تمرین مصدوم شد و با وجود اینکه نامش در لیست 18 نفره آبی ها قرار داشت اما حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفت.


گرو روز گذشته هم شرایط حضور در تمرین گروهی استقلال را نداشت و با این شرایط ممکن است این بازیکن برای بازی با فولاد هم نتواند در ترکیب ثابت آبی ها به میدان برود.


هرچند استقلال در این فصل از نظر شکل بازی روند خوبی را پشت سر گذاشته است اما به نظر می رسد این تیم برخلاف فصل گذشته با مشکل گلزنی روبرو است که الحاجی گرو تنها گزینه برای حل مشکل آبی ها است و باید دید آیا او در بازی با فولاد برای اولین بار در ترکیب استقلال به میدان می رود یا نه.


عکس: رضا سعیدی پور

 

1328650

دیدگاه‌ها