کد خبر : 1546983 | 28 مرداد 1397 ساعت 17:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

از دست خودم ناراحت بودم

نیک نفس: بی جهت در دربی اخراج شدم

هافبک ذوبی‌ها درباره حرکات خود پس از اخراج می گوید قصدم اعتراض کردن یا بیرون نرفتن از زمین مسابقه نبود بلکه خیلی از اخراجم شوکه شده بودم و از دست خودم از این بابت عصبانی بودم.

نیک نفس: بی جهت در دربی اخراج شدم

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس یکی از چهره های ویژه دربی اصفهان بود. این هافبک که از ابتدای لیگ هجدهم پیراهن ذوب آهن را به تن کرد معتقد است در دیدار اخیر این تیم در دربی اصفهان او به ناحق اخراج شده است. او درباره صحنه اخراج خود در دیدار مقابل سپاهان گفت: فکر نمی کنم آنقدر خطای خطرناک و خشنی انجام دادم که مستحق اخراج بوده باشم. شما اگر صحنه آهسته را دیده باشید من اصلا به قصد تکل زدن روی بازیکن سپاهان نرفتم و فقط می خواستم توپ را به بیرون بزنم. من اصلا با کف پایم به پای او ضربه نزدم.


او ادامه داد: آن صحنه در یک نگاه کمی خطرناک و خشن به نظر می آمد ولی اصلا ضربه ای زده نشد، رفتم سمت توپ و درگیری بر سر توپ گیری بود که در لحظه آخر که بازیکن سپاهان توپ را با خودش حمل کرد نوک پایم به ساق پای او برخورد کرد؛ نه کف پا رفتم و نه پایم بیش از حد بالا آمد. 


هافبک ذوبی ها درباره اعتراض خود عدم رضایت به خروج از میدان گفت: قصدم اعتراض کردن یا بیرون نرفتن از زمین مسابقه نبود بلکه خیلی از اخراجم شوکه شده بودم و از دست خودم از این بابت عصبانی بودم. 


نیک نفس درباره حضور خود در تیم ذوب آهن اصفهان گفت: من 2 سالی که در صنعت نفت بودم در سال اول طبق امتیازدهی برنامه نود جز بهترین بازیکن تیم صنعت شدم و در سال دوم هم توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردیم و لیگ را هم با رتبه هشتم به پایان برسانیم ولی به قولی آنطور که باید به چشم نمی آمدم اما در ذوب آهن چون تیمی است که بیشتر در دید است اگر خوب کار کنید بیشتر به چشم می آید. 


او درباره کار کردن با امید نمازی نیز گفت: آقای نمازی یک مربی جنتلمن، باشخصیت و با کلاس است و من را یاد محمد خاکپور در زمانی که در تیم ملی امید با او کار می کردم می اندازد. ان شاالله که روز به روز تیم هم با تفکرات فنی و قوی آقای نمازی بهتر خواهد شد. ما در بازی استقلال که نتیجه 2 ـ 2 شد بدشانسی آوردیم اگرچه آنها تیم خوبی دارند در این بازی هم ما می توانستیم بازی را به نفع خود برگردانیم البته سپاهان هم خوب کار کرد ولی ما باید نتیجه را تغییر می دادیم که نشد. 

ذوب آهن از لحاظ تیمی، خیلی خوب بسته شده است. ما هم بازیکنان جوان و هم باتجربه های خوبی داریم و تیم مان کاملا یکدست است و همه خیلی هماهنگ هستیم؛ اگر تمرکزمان را بیشتر کنیم مطمئنا نتایج خیلی بهتری را که کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها