کد خبر : 1547022 | 28 مرداد 1397 ساعت 20:49 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 2- کارون اروند 2

لیگ یک/ سامره و میثاقیان به مساوی راضی شدند

جدال شاگردان علی سامره و اکبر میثاقیان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

لیگ یک/ سامره و میثاقیان به مساوی راضی شدند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال تیم‌های مس رفسنجان و کارون اروند خرمشهر که به ترتیب سه و یک امتیاز داشتند، از ساعت 18 امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان مقابل هم قرار گرفتند.

 

نیما علیپور، اکبر صغیری‌، حمید طاهری‌فرد ، محسن ورزکار، علی‌اکبر حیدرنیا، حسین علیپور، محمدحسین مهرآزما، سیدکاظم حیات‌منش، سید احمد حیات‌منش، مصطفی احمدی و محمدامین مشایخ نفرات منتخب علی سامره بودند که در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفته بودند.

 

ترکیب تیم کارون اروند خرمشهر را هم میکائیل ایمن‌تراج، ابراهیم کریمی، وحید عسگری، بهتاش میثاقیان، حمید نعمتی، محمد علیزاده، کریم احمدی، محمدمهدی عسگری، علی پورمحمد، محمدجواد محمدی و بهرام رشیدفرخی در ابتدای دیدار تشکیل می‌دادند.

 

مس رفسنجان که در نخستین مسابقه به پیروزی 4 بر یک در خانه برق جدید شیراز رسیده بود، امروز هم نیمه اول را با گلی که حسین علیپور در دقیقه 8 به ثمر رساند، با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند.

 

در دقیقه 51 بهرام رشیدفرخی برای تیم خرمشهر گلزنی کرد ولی کمتر از پنج دقیقه بعد اکبر صغیری از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا رفسنجانی‌ها دوباره پیش بیافتند، اما در ادامه کارون اروند در دقیقه 76 توسط احسان پیرهادی به گل رسید تا تقابل شاگردان سامره و میثاقیان با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها