کد خبر : 1547059 | 28 مرداد 1397 ساعت 23:42 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی برایتون: این پیروزی چیزی را تغییر نداده

کریس هیتن، سرمربی برایتون، تاکید کرد که پیروزی 3-2 مقابل منچستریونایتد، چیزی را برای تیمش تغییر نداده و برایتون آماده یک فصل دشوار است.

سرمربی برایتون: این پیروزی چیزی را تغییر نداده

به گزارش "ورزش سه"، برایتون امروز در دیدار خانگی دست به کاری بزرگ زد و در همان 30 دقیقه ابتدایی بازی، 2-0 از منچستریونایتد پیش افتاد. هرچند شاگردان ژوزه مورینیو در ادامه توانستند دو بار دروازه برایتون را باز کنند اما این شاگردان کریس هیتن بودند که توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند.

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این نتیجه، حال و هوای ما را تغییر داد اما چیزی را برای این فصل عوض نکرد. فصل دشواری خواهد بود. سه تیمی که به لیگ برتر صعود کرده اند هم می توانند از حریفان امتیاز بگیرند و این لیگ مانند همیشه بسیار رقابتی است.

اگر ما فکر کنیم که شرایط مانند فصول قبل آسان تر است، باید بگویم که اینطور نیست. ما باید مطمئن باشیم که برای کسب امتیاز باید نمایش هایی در این سطح، یا نزدیک به آن داشته باشیم."

هیتن همچنین در مورد نمایش تیمش در این دیدار گفت:" فکر می کنم ضرباهنگ بازی از ابتدا خیلی خوب بود. اگر بتوانید مقابل هر کدام از 6 تیم بالای جدول، 3 گل بزنید، همیشه احساس خوبی پیدا می کنید.

فکر می کنم همه تیم از نمایش هفته گذشته مقابل واتفورد ناراحت بودند. آنها می خواستند نمایش بهتری ارائه بدهند. گاهی شرایط به سود شما پیش می رود و گاهی نه. فکر می کنم ما امروز با یک نمایش خوب، اوضاع را به سود خودمان رقم زدیم."

دیدگاه‌ها