کد خبر : 1547064 | 29 مرداد 1397 ساعت 01:02 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساسولو 1-0 اینتر: شکست نرآتزوری در گام اول

اینترمیلان در اولین دیدار فصل جدید سری آ در خانه ساسولو با نتیجه 1-0 شکست خورد.

ساسولو 1-0 اینتر: شکست نرآتزوری در گام اول

به گزارش "ورزش سه"، اینتری ها که بعد از یک تابستان پرماجرا، به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی پای به رقابت های این فصل گذاشتند، در اولین گام مغلوب ساسولو شدند تا مشخص شود در این فصل هم کار دشواری پیش رو دارند.

ساسولو بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 3 بازی به گل برسد اما مهدی بورابیا نتوانست از این موقعیت استفاده کند. در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد اما باز هم این بازیکنان ساسولو بودند که حملات بهتری ترتیب می دادند و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد می کردند.

این برتری سرانجام نتیجه داد و ساسولو در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای میراندا روی دی فرانچسکو، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. براردی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به مرکز دروازه زد تا گل اول بازی شکل بگیرد.

 

1328776

 

بعد از این گل بازیکنان اینتر تا اندازه ای پیش کشیدند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات اینتری ها آغاز شد و چیزی نمانده بود که ایوان پریشیچ در دقیقه 48 گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات بازیکنان اینتر ادامه پیدا کرد اما معدود موقعیت هایی که بازیکنان این تیم به دست می آوردند، با بی دقتی هدر می رفت.

در دقیقه 66 چیزی نمانده بود که ساسولو به گل دوم برسد اما بواتنگ نتوانست ارسال عالی براردی را تبدیل به گل کند. یک دقیقه بعد اینتری ها یک موقعیت عالی را از دست دادند. این بار نوبت مائورو ایکاردی بود که ارسال عالی پریشیچ را هدر بدهد.

در ادامه این بازیکنان اینتر بودند که برای زدن گل تساوی تلاش زیادی به خرج دادند و صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما هیچ یک از موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد و بازی در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها