کد خبر : 1547263 | 29 مرداد 1397 ساعت 17:39 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

به یاد بازی تلخ در اهواز

پادوانی دل دیدن بازی با فولاد را ندارد

مدافع برزیلی استقلال بعید است بتواند به راحتی بازی روز چهارشنبه این تیم برابر فولاد را از تلویزیون تماشا کند.

پادوانی دل دیدن بازی با فولاد را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پادوانی در بازی فصل گذشته برابر فولاد اتفاقی برایش افتاد که به کلی آینده حرفه ای او را با تغییر روبرو کرد.


تیم فوتبال استقلال فصل قبل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در بازی برگشت به مصاف فولاد رفت و در این بازی لئوناردو پادوانی بعد از مدت ها این فرصت را پیدا کرد که در ترکیب اولیه تیمش به میدان برود؛ در دقایق ابتدایی بازی شرایط برای پادوانی خوب پیش رفت و او به خوبی جلوی موقعیت سازی فولاد را گرفت اما در اواسط نیمه اول بازی اتفاق تلخی برای این بازیکن افتاد که احتمالا تا پایان عمر از ذهنش پاک نمی شود.


در این دقیقه از بازی پادوانی در یک صحنه برای دفع توپ به هوا بلند شد که با آرمین سهرابیان برخورد کرد و با گردن به روی زمین افتاد، او در این برخورد مهره گردنش شکست و با ضایعه نخاعی روبرو شد و دقیقا از همین صحنه بود که روزهای تلخ او شروع شد.


شرایط پادوانی در روزهای اول آنقدر وخیم بود که مجبور شد حدود دو هفته در بیمارستانی در اهواز بستری بشود و بعد از آن به تهران منتقل شد اما با گذشت چند ماه از این اتفاق او هنوز هم نتوانسته توان حرکتی خود را به طور کامل بدست بیاورد و هنوز هم مجبور است برای جابه جا شدن از ویلچر استفاده کند.


حالا چند ماه بعد از آن اتفاق تلخ استقلال در شرایطی برابر فولاد به میدان می رود که حالا دیگر پادوانی در استقلال حضور ندارد و در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت سختی است که در این بازی نصیبش شد و بعید است او به راحتی بتواند تماشاگر این بازی باشد.

 

دیدگاه‌ها