کد خبر : 1547264 | 29 مرداد 1397 ساعت 18:13 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اشتباهات کاریوس علت جذب الیسون نبود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد که اشتباهات کاریوس در فینال چمپیونزلیگ، علت جذب الیسون نبوده است.

کلوپ: اشتباهات کاریوس علت جذب الیسون نبود

به گزارش "ورزش سه"، کاریوس در جریان بازی فینال چمپیونزلیگ سال گذشته دو اشتباه مهلک داشت که باعث شد رئال مادرید 3-1 پیروز میدان شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در تابستان لیورپول با 65 میلیون یورو، الیسون، گلر رم را خرید و او در بازی اول این فصل در لیگ برتر به میدان رفت. با این حال، کلوپ مدعی شد که علت جذب الیسون، اشتباهات کاریوس نبوده است.

 

1305373

 

 

او گفت:" فینال چمپیونزلیگ ربطی به جذب الیسون نداشت. حتی اگر قهرمان می‌شدیم و الیسون برایمان در دسترس بود، او را به خدمت می‌گرفتیم. حملات مردم به لوریس پس از فینال چمپیونزلیگ، درواقع می‌توانست باعث شود که ما سراغ گلر جدید نرویم ولی در نهایت ما کاریوس را خریدیم.  باید حرفه ای رفتار می‌کردیم و بهترین تصمیم ممکن را می‌گرفتیم که همین کار را کردیم.

 

لوریس گلر بسیار خوبی است. او 25 ساله است، سنی که تمامی گلرها جای پیشرفت بسیاری در آن دارند. بهترین دروازه بان‌های جهان هم ممکن است اشتباه کنند ولی زمان بندی همیشه در زندگی بسیار مهم است. اگر لوریس اشتباه کند، دیگر خوشایند نیست. در طول 8 سال پیش رو، کسی اهمیتی نخواهد داد. ما کاملا از او راضی هستیم. فکر کردیم گلر بهتری در نقل و انتقالات هست و او را خریدیم."

دیدگاه‌ها