کد خبر : 1547270 | 29 مرداد 1397 ساعت 18:47 | 134.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر نسبتا دشوار تا فینال مسابقات ۲۰۱۸؛

جدال امیدهای ایران و کره در مرحله حذفی آسیا

شاگردان زلاتکو کرانچار در نخستین دیدار مرحله حذفی مسابقات آسیایی اندونزی باید به مصاف کره جنوبی بروند.

جدال امیدهای ایران و کره در مرحله حذفی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امید ایران امروز با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میانمار شکست خورد ولی با این وجود، با توجه به تساوی بدون گل مقابل عربستان در بازی اول و برتری ۳ بر صفر برابر کره شمالی در دومین دیدار و البته شکست ۳ بر صفر سعودی‌ها در مسابقه همزمان امروز با کره شمالی، به دلیل ۴ امتیازی بودن و تفاضل گل بهتر نسبت به سه تیم دیگر، صدرنشین گروه F مسابقات آسیایی شد.

 

شاگردان زلاتکو کرانچار برای تعیین حریف خود در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها باید منتظر نتایج بازی‌های گروه E که از ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار می‌شد، می‌ماندند که با پایان دو بازی این گروه و پیروزی امیدهای کره جنوبی، این تیم رقیب ایران در دور حذفی شد.

تیم ملی امید کره جنوبی با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان، تفاضل گل بهتری از امیدهای مالزی که در امتیاز ۶ با آنها برابر بود، داشت ولی با توجه به اینکه در مسابقه رو در رو به این تیم باخته بود، در جایگاه دوم گروه E قرار گرفت تا حریف ملی پوشان امید ایران در مرحله یک هشتم نهایی شود.

تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقه مرحله حذفی خود در رقابت‌های آسیایی اندونزی از ساعت ۱۶:۳۰ روز پنج‌شنبه هفته جاری در استادیوم ویباوا موکتی، ورزشگاهی که در دو مسابقه ابتدایی مرحله گروهی مقابل عربستان و کره شمالی در آن به میدان رفتند، مقابل امیدهای کره جنوبی، قهرمان ۴ سال قبل قرار می‌گیرد.

 

ملی پوشان امید ایران در صورت پیروزی مقابل کره جنوبی، در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم قدرتمند ازبکستان و هنگ کنگ بروند و در صورت راهیابی به مرحله نیمه نهایی، مقابل یکی از تیم‌های فلسطین، سوریه، ویتنام یا بحرین قرار بگیرند.

 

تیم ملی امید کره جنوبی در نخستین بازی آسیایی خود در گروه E با نتیجه ۶ بر صفر تیم بحرین را شکست داد، پس از آن با نتیجه ۲ بر یک به مالزی باخت و در آخرین مسابقه که امروز برگزار شد، با یک گل از سد امیدهای قرقیزستان عبور کرد.

 

برنامه کامل بازی‌های فوتبال مرحله یک هشتم نهایی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی به صورت زیر است:

 

* پنج‌شنبه: یکم شهریور

فلسطین- سوریه (ساعت ۱۴)
ویتنام- بحرین  (ساعت ۱۶:۳۰)
ازبکستان-هنگ کنگ (ساعت ۱۴)
ایران- کره جنوبی (ساعت ۱۶:۳۰)

 

* جمعه: دوم شهریور

چین- عربستان (ساعت: ۱۴)
مالزی- ژاپن (ساعت ۱۶:۳۰)
اندونزی- امارات  (ساعت: ۱۴)
بنگلادش- کره شمالی (ساعت ۱۶:۳۰)

 

 

1329046

 

دیدگاه‌ها