کد خبر : 1547581 | 30 مرداد 1397 ساعت 18:38 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه ضعف فولادی ها در گلزنی خارج از خانه؛

فولاد طلسم شکنی می‌کند یا استقلال سود می‌برد؟

تیم فولاد هنوز در بازی های خارج از خانه موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.

فولاد طلسم شکنی می‌کند یا استقلال سود می‌برد؟

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر تیم های استقلال و فولاد فردا شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این سومین دیدار خانگی استقلال و سومین بازی خارج از خانه فولاد است.

 

فولادی ها در چهار هفته سپری شده از لیگ 7 امتیاز کسب کرده اند اما عملکرد خوب آنها تماما به بازی های خانگی مربوط می شود. آنها دو پیروزی در ورزشگاه غدیر مقابل پارس جنوبی جم و نساجی مازندران به دست آوردند که زمینه ساز حضورشان در جمع تیم های بالای جدول بود. در دو بازی دیگر که در خانه تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان برگزار شد، شاگردان پورموسوی تنها یک امتیاز کسب کردند.


دیگر نقطه ضعف فولاد در این دو بازی در بحث گلزنی بوده است. برعکس بازی های خانگی که 4 گل برای فولاد در بر داشته، مهاجمان فولاد در هیچ یک از دو بازی دور از خانه خود موفق به گلزنی نشدند و فردا مقابل استقلال خط حمله تیم اهوازی در جستجوی اولین گل خارج از خانه این فصل خواهد بود.

 

باید دید این طلسم شاگردان پورموسوی در بازی حساس برابر آبی های پایتخت شکسته خواهد شد یا اینکه استقلالی ها می توانند از این مشکل اخیر حریف خود استفاده ببرند و روند گل نزدن فولاد در خارج از اهواز را طولانی تر کنند.

دیدگاه‌ها