کد خبر : 1547657 | 31 مرداد 1397 ساعت 10:39 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: به بازی لیورپول هم خوش‌بینم

تیم زیر 23سال برایتون دوشنبه ‌شب در ورزشگاه امارات به مصاف تیم زیر 23سال آرسنال رفت و علیرضا جهانبخش با حضور در این مسابقه برای اولین بار در یک بازی رسمی با پیراهن برایتون به میدان رفت. بازی‌ای که با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان رسید.

جهانبخش: به بازی لیورپول هم خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش در این بازی 90 دقیقه بازی کرد. بازی‌ای که با نتیجه‌ی 1-0 به نفع آرسنال در جریان بود اما در وقت‌های اضافه‌ی انتهای مسابقه، آرون کانلی دروازه‌ی آرسنال را باز کرد تا برایتون با یک تساوی به خانه‌ برگردد.


جهانبخش بعد از بازی نسبت به حضورش در میدان نظر مثبتی داشت و گفت:" بازی خوبی بود و ما در خارج از خانه عملکرد خوبی داشتیم. ما چهار نفر که از تیم اصلی در تیم زیر 23سال حضور داشتیم سعی می‌کردیم به جوانها روحیه بدهیم و انگیزه‌شان را بالا ببریم. ما سعی کردیم با استفاده از تجربه‌ی خودمان به آنها کمک کنیم چون این وظیفه‌ی ما بود".

 
جهانبخش در ادامه گفت:" ما سعی کردیم کنترل بازی را بدست بگیریم. برای من شخصاً مهم بود که در مقابل تیم  خوبی مثل آرسنال دقایقی بازی کنم".


در اولین دیدار تیم بزرگسالان برایتون در لیگ برتر انگلیس، در مسابقه باواتفورد، جهانبخش به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و دقایقی بازی کرد.


90 دقیقه بازی برای شاگردان سایمون راسک در روز دوشنبه اولین بازی‌ کامل جهانبخش در برایتون، بعد از پیوستن او به این باشگاه در اواخر ماه گذشته بود. جهانبخش معتقد است به دلیل اینکه دیرتر از سایر بازیکنان برایتون به این تیم ملحق شده و تمرینات را دیر آغاز کرده، دیرتر از بقیه‌ی هم‌بازی‌هایش به آمادگی کامل رسیده ولی معتقد است حالا دیگر در اوج آمادگی به سر می‌برد.

 

جهانبخش گفت:" من در چند هفته‌ی اخیر به همراه سایر بازیکنان تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. تمام تلاشم را کردم که هر چه سریعتر آماده بشوم و بتوانم در خدمت تیم باشم و هر کجا که مربی خواست بتوانم به تیم خدمت کنم. من در بخش اعظم اردوی پیش‌فصل حاضر نبودم و تمرینات و بازی‌های تدارکاتی زیادی را از دست دادم. ولی با تلاش زیاد از نظر آمادگی به سطح قابل قبولی رسیده‌ام و در حال حاضر حس خیلی خوبی دارم".


برایتون در قدم بعدی روز شنبه در استادیوم آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت. برایتون هفته‌ی گذشته در ورزشگاه خانگی خود، استادیوم امکس، موفق شده بود منچستریونایتد را شکست دهد. جهانبخش معتقد است مرغان دریایی برایتون می‌توانند نسبت به بازی پیش رویشان در لیورپول خوشبین باشند.

 

جهانبخش گفت:" ما بعد از برد یکشنبه می‌توانیم با اعتماد به نفس به لیورپول برویم. با اینکه من در بازی حضور نداشتم ولی از دیدن اینکه بچه‌ها در خانه چقدر عالی بازی می‌کنند لذت بردم. این هفته باز هم یک بازی بزرگ در پیش داریم که بازی سختی است. ولی ما به عنوان یک تیم نقاط قوت زیادی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. ما در هر مسابقه با این دید به میدان می‌رویم که امتیاز بدست بیاوریم. روز شنبه در لیورپول هم دقیقاً همینطور خواهد بود. ما با روحیه به آنجا سفر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم خودمان را نشان بدهیم".

دیدگاه‌ها