کد خبر : 1548324 | 02 شهریور 1397 ساعت 14:45 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از رئال، اتلتیکو و یوونتوس

نظرسنجی مارکا؛ بارسا صاحب بهترین ترکیب اروپا(عکس)

بهترین ترکیب یازده نفره اروپا در نظرسنجی نشریه مارکا را باشگاه بارسلونا در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ های اروپایی تقریبا هفته های اول و دوم خود را پشت سر گذاشته اند و بوندسلیگا نیز از امشب رسما آغاز خواهد شد.

یک هفته دیگر نیز به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و تیم های بزرگ هرکدام به نوعی خود را تقویت کرده اند.

 

 

1330110

 

 

نشریه مارکا در یک نظرسنجی از علاقه مندان به فوتبال خواسته بود تا بهترین ترکیب یازده نفره فعلی اروپا را مشخص کنند و در نهایت بارسلونا با 40 درصد آرا در جایگاه نخست قرار گرفت. در نظرسنجی ای که بیش از 90 هزار نفر در آن شرکت کردند، رئال مادرید با کسب 22 درصد آرا دوم شد، اتلتیکو با یازده درصد سوم، پی اس جی و یووه با کسب هشت درصد مشترکا چهارم و سیتی نیز با 6 درصد آرا در جایگاه پنجم قرار گرفت. لیورپول و بایرن هم در رده های بعدی جای گرفتند.

 

بارسلونا با جذب لانگله، ویدال، آرتور ملو و مالکوم به خوبی توانست نقاط ضعف خود را پوشش دهد و از نگاه خوانندگان مارکا بهترین ترکیب فعلی اروپا از آن این تیم است. 

 

ترکیب بارسا: تراشتگن، پیکه، آلبا، اومتیتی، سرجی روبرتو، بوسکتس، کوتینیو، راکیتیچ، مسی، سوارز و دمبله.

 

 

 

1330104

 

 

 

رئال هم با وجود از دست دادن زیدان و رونالدو و نیز نقل و انتقالات نه چندان پرهیاهو، در رده دوم بهترین ترکیب یازده نفره قرار دارد: کورتوا، راموس، مارسلو، واران، کارواخال، کروس، کاسیمیرو، مودریچ، ایسکو، بنزما و گرت بیل

 

 

1330101

 

 

 

اتلتیکو  مادرید هم با جذب رودریگو، لمار و کالینیچ و به خصوص حفظ گریزمان توانست یازده درصد آرا را کسب کند: اوبلاک، گودین، خیمنز، خوان فران، لوکاس، رودریگو، کوکه، سائول، کاستا، لمار، گریزمان

 

 

 

1330100

 

 

جالب اینکه در این نظرسنجی، یوونتوس با وجود جذب رونالدو و پی اس جی با داشتن نیمار و امباپه نتوانستند جایگاهی بالاتر از سه تیم اسپانیایی پیدا کنند.

 

یووه: شزنی، بونوچی، کیه لینی، ساندرو، کانسلو، ماتوئیدی، امره جان، پیانیچ، داگلاس کاستا، دیبالا و رونالدو

 

 

1330102

 

 

 

پی اس جی: بوفون، تیاگو، مارکینیوش، آلوس، کورزاوا، رابیو، دی ماریا، وراتی، امباپه، نیمار و کاوانی

 

 

 

1330105

دیدگاه‌ها