کد خبر : 1548364 | 02 شهریور 1397 ساعت 16:47 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب ستاره سابق بارسا از وضعیت وینیسیوس در رئال

وینیسیوس، پدیده 18 ساله برزیلی که فصل جاری به رئال مادرید اضافه شده، شرایط مبهمی در این باشگاه دارد.

تعجب ستاره سابق بارسا از وضعیت وینیسیوس در رئال

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس با وجود اینکه باشگاه فلامینگو تمایل به حفظ این بازیکن تا زمستان داشت؛ اما با اصرار رئال او را در اختیار کهکشانی ها گذاشت. وینیسیوس سال گذشته به رئال پیوسته بود ولی قرضی برای باشگاه سابقش بازی می کرد.

او در بازی های پیش فصل برای رئال به میدان رفت ولی در سوپرکاپ اروپا و نیز اولین بازی لالیگا فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. گفته می شود که هفته هایی که به فهرست 18 نفره رئال وارد نمی شود، برای تیم دوم باشگاه بازی خواهد کرد.

 

 

 

1330143

 

 

 

ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسا ضمن ابراز شگفتی از وضعیت وینیسیوس گفت:« بهترین زمان برای استفاده از یک بازیکن تازه وارد و جوان، همین ابتدای فصل است چرا که وقتی بازی های بزرگ فصل از راه می رسند، دیگر زمان مناسبی برای تکیه کردن به اینگونه بازیکنان نیست.

در این مقطع فشار زیادی روی تیم ها نیست و بهترین فرصت برای وینیسیوس است تا خودی نشان دهد. الان است که رئال باید به او اعتماد کند.

اگر او در رئال به میدان نمی رود، قطعا به خاطر تصمیم مربی است. نمی دانم اگر لوپتگی به وینیسیوس اعتماد ندارد، چرا رئال اجازه نداد او یک فصل دیگر در فلامینگو بماند و با تجربه ای بیشتر به رئال بیاید. بر خلاف برخی که می گویند لوپتگی قصد محافظت از وینیسیوس را دارد، باید بگویم که اگر الان در رئال حضور دارد، به این معناست که شرایط بازی کردن در این باشگاه را دارد؛ پس نباید زمان را از دست داد.»

 

دیدگاه‌ها