کد خبر : 1548375 | 02 شهریور 1397 ساعت 18:23 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: شاید رونالدو هم روی نیمکت بنشیند

کریستیانو رونالدو پس از 9 سال بازی برای رئال چندی پیش به یوونتوس پیوست و فردا در برابر لاتزیو دومین بازی رسمی خود با پیراهن بیانکونری را تجربه خواهد کرد.

آلگری: شاید رونالدو هم روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، یووه که در اولین بازی خود به زحمت و با گل دقیقه 93 در خانه کیه وو 2-3 پیروز شد، فردا میزبان لاتزیو خواهد بود.

 

 

1323832

 

 

مکس آلگری، سرمربی یووه در نشست خبری این بازی گفت:« برابر کیه وو تقریبا به مساوی هم راضی شده بودم. آن بازی به همه نشان داد که برای پیروز شدن باید سخت تلاش کرد و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

لاتزیو تیمی بسیار خوب با یک مربی شناخته شده است. اینزاگی به خوبی لاتزیو را هدایت کرده و برای پیروزی بر آنها باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. لاتزیو سال گذشته اولین تیمی بود که پس از 41 بازی بی شکستی در خانه، موفق به پیروزی بر ما شد ولی ما فردا فقط و فقط پیروزی می خواهیم.»

 

رونالدو:« همه سبک بازی یوونتوس را می شناسند و به خصوص رونالدو نیز برای همه تیم ها بازیکنی شناخته شده است. با او می توانم سیستم های مختلفی را امتحان کنم؛ 1-3-2-4، 3-3-4 و حتی 2-5-3.

البته که رونالدو هم باید استراحت کند و حتی ممکن است در برخی بازی ها روی نیمکت بنشیند و در 30 دقیقه پایانی وارد زمین شود. رئال به خوبی توانسته بود در دو فصل گذشته، دقایق حضور رونالدو در زمین را مدیریت کند. ما هم چنین برنامه ای برای او خواهیم داشت ولی او فعلا از ابتدا بازی خواهد کرد تا ببینیم در ادامه چه پیش می آید.»

 

 

دیدگاه‌ها