کد خبر : 1548488 | 03 شهریور 1397 ساعت 09:14 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ در بازی اول مصدوم داد:

کینگزلی کومان به عمل جراحی نیاز دارد

کینگزلی کومان در دقایق ابتدایی بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم نمایش درخشانی داشت و در میدان برای تیمش بسیار پرانرژی ظاهر شد. ولی او لحظاتی پیش از پایان نیمه‌ی اول از ناحیه‌ی ساق پا دچار مصدومیت شد و به اجبار زمین بازی را ترک کرد.

کینگزلی کومان به عمل جراحی نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کومان زمانی اتفاق افتاد که نیکو شولتز، بازیکن هوفنهایم زمانی که کومان در سمت راست از او سبقت گرفت با حرکتی خشن مانع از ادامه‌ی پیشروی او شد. واقعیت این است که بارش متمادی باران قبل از شروع بازی باعث شده بود شرایط زمین هم در این صحنه به نفع هیچکدام از این دو بازیکن نباشد. ولی حرکت شولتز به هر حال بی‌مبالاتی بود و برای او یک کارت زرد به ارمغان آورد. با دیدن تصاویر ویدیویی به نظر می‌رسید پای پشتی شولتز، بیشترین آسیب را با ساق پای کومان وارد کرده است. این خطا تنها یک دقیقه بعد از آن اتفاق افتاد که تکل سخت پاول کادرابک روی فرانک ریبری به درگیری لفظی بازیکنان دو تیم با یکدیگر و با داور مسابقه منجر شده بود.


بعد از بازی، تیم پزشکی بایرن با انجام معاینات روی کومان به این نتیجه رسیدند که رباط بالای ساق چپ او دچار پارگی شده است. با توجه به اطلاعات اعلام شده در وبسایت رسمی بایرن مونیخ و حساب توییتر این باشگاه، ساق پای کومان به عمل جراحی نیاز دارد و او دست کم تا چند هفته و حتی شاید تا دو ماه در ترکیب بایرن حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها