کد خبر : 1548514 | 03 شهریور 1397 ساعت 10:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاگرد تنبل سابق مانع طلسم شکنی ژنرال

زیباترین گل هفته با شوت تماشایی دانیال

بازیکنی که فصل قبل در ذوب آهن نتوانسته بود انتظارات قلعه نویی را برآورده کند و در میانه های راه راهی تراکتورسازی شد، شب گذشته در فولادشهر شلیکی انتقامی به قلب سپاهان و مربی سابق خود داشت.

زیباترین گل هفته با شوت تماشایی دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر یکی از سربازان شاغل در تراکتورسازی در حالی پیراهن تیم تبریزی را برتن کرد که فصل قبل جدایی اش از ذوب آهن امیر قلعه نویی در کنار احسان پهلوان و مهدی مهدی پور سرو صداهای زیادی به راه انداخت و باعث شد تا ژنرال انتقادهای تندی از این شاگردانش داشته باشد.


اسماعیلی فر که در ترکیب تراکتورسازی جان توشاک به یکی از مهره های کلیدی و سرنوشت ساز در لیگ هجدهم تبدیل شده است شب گذشته در بازگشت به فولادشهر همان ورزشگاهی که او را به فوتبال ایران معرفی کرد با گل دقیقه نود خود نه تنها برای دومین هفته متوالی به فرشته نجات مربی ولزی تبدیل شد بلکه با شلیکی سهمگین به قلب سپاهان و امیر مانع طلسم شکنی خانگی ژنرال و شاگردانش شد.


دانیال با گل دیدنی از فاصله 30 متری که واقعا غیرقابل مهار بود نشان داد انگیزه های زیادی برای نشان دادن توانایی های خود به مربی سابق داشت. اسماعیلی فر که هر روز بیشتر با افکار تاکتیکی توشاک اشنا می شود تا تاثیرگذاری بیشتری در تیم محبوب تبریزی داشته باشد قطعا شب گذشته و گل زیبایی که به ثمررساند را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد همین طور سپاهانی ها و امیر قلعه نویی که فصل قبل اعتقاد داشت این بازیکن انگیزه ای برای بازی در ذوب آهن نداشت.

 

1330334

 

1330333

دیدگاه‌ها