کد خبر : 1548562 | 03 شهریور 1397 ساعت 11:35 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال نه، نیمه دوم بازی با سایپا بسکتبال بود

نوری: نمی‌دانم چرا زمین را خیس کرده بودند!

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید تیمش در بازی با سپاهان به محکوم به کسب 3 امتیاز شده و باید هرطور شده این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد.

نوری: نمی‌دانم چرا زمین را خیس کرده بودند!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم بعد از برد ارزشمند مقابل استقلال در تهران به مصاف سایپا رفت و در حالی که می توانست نتیجه خوبی کسب کند، با بدشانسی و روی یک لحظه غفلت بازی را واگذار کرد. 


محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم. ما در نیمه اول این مسابقه مستحق بودیم که دو، سه گل بزنیم اما متاسفانه با بی دقتی فرصت های گلزنی مان را از دست دادیم. همین موضوع باعث شد تا شرایط در نیمه دوم تغییر کند و بازی به نوعی بکش زیرش بود. توپ مدام در هوا می چرخید و سایپا هم از تک موقعیتش استفاده کرد و به گل رسید.


وی ادامه داد: ما دقیقا در صحنه ای گل خوردیم که روی آن کار کرده بودیم. در نیمه دوم بازی فوتبال شاهد نبودیم و بیشتر شبیه بسکتبال بود و کیفیت لازم را نداشت. سایپا می‌خواست نتیجه را حفظ کند و به همین خاطر رو به بازی مستقیم آورد و به خصوص در 20 دقیقه آخر بازی خوبی را شاهد نبودیم.


کاپیتان پارس جنوبی همچنین گفت: بازیکنان ما در این بازی تلاش خود را کردند و غیرت شان را نشان دادند. متاسفانه در بازی ای که می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم دست خالی زمین را ترک کردیم. به هر حال این بازی تمام شده و باید تمام فکر و ذکر مان روی بازی با سپاهان باشد تا بتوانیم از این بازی سنگین با 3 امتیاز خارج شویم. 

 


نوری با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی بیان کرد: چمن ورزشگاه افتضاح بود؛ علاوه بر شرایط بد چمن نمی دانم چرا آن را خیس کرده بودند! زمین حالت گل و شل داشت و انگار بیش از حد آب داده بودند. باران هم نمی بارید اما خیلی خیس بود. در نیمه دوم که زمین پا خورده بود، بد تر هم شد و شرایط را برایمان سخت کرد.


وی درباره اینکه قبل از بازی به سمت علی دایی رفت و با او خوش و بش کرد، گفت: علی دایی مربی من بوده است. توسط او به پرسپولیس رفتم و به تیم ملی نیز دعوتم کرد. دایی برایم خیلی زحمت کشیده و یکی از مربیانی است که همیشه به او مدیون هستم.


نوری درباره مشکلات مالی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی برای ما وجود دارد. متاسفانه تا اینجای فصل بازیکنان ما یک ریال دریافتی نداشتند و این در حالی است که همه و کادرفنی عالی کار می کنند و برای بهتر شدن شرایط تلاش خود را انجام می دهند. امیدوارم مسئولان استان بوشهر و شهرستان جم به قول هایشان عمل کنند، چراکه ما نیاز به حمایت آنها داریم. 


کاپیتان پارس جنوبی درباره بازی با سپاهان تاکید کرد: بازی با سپاهان مسابقه ای است که باید 3 امتیاز را بگیریم. اگر نبریم، از کورس عقب می افتیم و شرایطمان در جدول نامناسب می شود. سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است و محکوم به برد هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران بهترین نتیجه ممکن را در جم بگیریم.

دیدگاه‌ها