کد خبر : 1548574 | 03 شهریور 1397 ساعت 11:47 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس دورتموند:

امسال غول دوم فوتبال آلمان را خواهید دید

بوروسیا دورتموند امسال رکورد هزینه‌های خود در فصل نقل و انتقالات را شکسته و با تغییرات اساسی در رهبری باشگاه و تیم و با به خدمت گرفتن سرمربی دقیق و باریک‌بینی مثل لوسین فاور، امیدهای زیادی به موفقیت در فصل پیش رو دارد.

امسال غول دوم فوتبال آلمان را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، هانس یواخیم واتسکه نایب‌رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند روز جمعه در کنفرانس خبری‌ای که برای اعلام ترازنامه‌ی مالی باشگاه برگزار شده بود با اعتماد به نفس و با صدایی رسا اعلام کرد:" هیچ چیز به جز تثبیت جایگاه دورتموند به عنوان نیروی دوم فوتبال آلمان و محبوب‌ترین باشگاه آلمانی نمی‌تواند ما را راضی کند". واتسکه در آستانه‌ی اولین بازی دورتموند در فصل جاری بوندس‌لیگا که روز یکشنبه در مقابل لایپزیش برگزارخواهد شد، با اشاره‌ی مداوم به رکوردشکنی‌های دورتموند از نظر آمار و ارقام بودجه، تصویری بسیار مثبت از فضای باشگاه و شرایط تیمش در فصل جدید ترسیم کرد. 


دورتموند با درآمد 536 میلیون یورویی، رکورد سال گذشته‌ی خود را با اختلاف 130.3 میلیون یورو شکسته. هر چند بخش عمده‌ی این درآمد به دلیل دو قرارداد بزرگ، یکی فروش عثمان دمبله به بارسلونا به مبلغ 105 میلیون یورو و دیگری فروش پیر امریک آوبامیانگ به آرسنال به مبلغ 64 میلیون یورو بوده است. 


دورتموند که سالها است دچار افتی محسوس شده به عقیده‌ی واتسکه دیگر اجازه نخواهد داد بایرن مونیخ مثل شش سال گذشته، بدون دردسر و به راحتی قهرمانی بوندس‌لیگا را جشن بگیرد. واتسکه در سالن کنفرانس ورزشگاه خانگی این تیم در مقابل خبرنگاران از به پایان رسیدن دوران نه چندان درخشان دورتموند سخن گفت و اعلام کرد اقدامات باشگاه برای بازسازی و نوسازیی از فصل پیش آغاز شده و باشگاه از فصل دشوار گذشته درس‌های زیادی آموخته. 


واتسکه گفت:" ما تغییرات زیادی بوجود آوردیم و تصمیم گرفتیم بدون به خطر انداختن فرایندهای تصمیم‌گیری، چشم‌انداز باشگاه را گسترش دهیم". واتسکه از اضافه شدن سباستین بل و ماتیاس سامر به عنوان مشاوران ارشد باشگاه به عنوان دو اقدام مهم برای تقویت ساختار تصمیم‌گیری در مدیریت کلان باشگاه یاد کرد. واتسکه از ماتیاس سامر به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه دورتموند یاد کرد و گفت:" ماتیاس سامر یکی از بهترین تحلیل‌گران فوتبال در آلمان است ولی با اینحال، در نهایت تصمیمات ورزشی را میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه می‌گیرد".

دیدگاه‌ها