کد خبر : 1548589 | 03 شهریور 1397 ساعت 12:32 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - وستهام

آرسنال امروز در سومین دیدار خود، میزبان وستهام در ورزشگاه امیریتس است.

پیش بازی آرسنال - وستهام

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها که در هر دو بازی خود در این فصل مقابل سیتی و چلسی متحمل شکست شده اند، بدون کسب امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته اند. با حضور اونای امری روی نیمکت آرسنال، انتظار می‌رفت که تغییرات گسترده ای در این تیم به وجود بیاید ولی هنوز این تغییرات، نمودی در عملکرد این تیم نداشته است. هواداران آرسنال نگرانند که امری نیز نتواند آنها را به رویای 14 ساله یعنی کسب قهرمانی لیگ برتر برساند و ناکامی های اخیر برایشان در این فصل نیز تکرار شود.

 

با این حال، امری و شاگردانش امید زیادی دارند که از دیدار مقابل وستهام، روند تغییرات آزاد شده و آنها بتوانند به اولین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کنند. در آن سو، وستهام نیز مانند آرسنال در هر دو بازی اول خود متحمل شکست شده است. آنها در دیدار مقابل بورنموث و لیورپول، 3 امتیاز بازی را از دست داده اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.

 

 

1328382

 

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، چکش ها موفق به کسب پیروزی نشده اند و سهم آرسنال نیز 4 پیروزی و 2 تساوی از این 6 بازی بوده است. کولاسیناچ، کوشیلنی، میتلند نیلز و ینکینسون، غایبان آرسنال برای این دیدار خواهند بود و در آن سو، رید، لانزینی، کارول و احتمالا نوبل، قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

انتظار می‌رود برای این بازی، گرانیت ژاکا جایی در ترکیب نداشته باشد و هافبک دیگری جایگزین او شود. همچنین این احتمال وجود دارد که مسوت اوزیل نیز از ترکیب اصلی تیمش خط بخورد. نمایش های ستاره آلمانی در این دو بازی بسیار دورتر از انتظارات بوده و باید دید که اوضاع برای آرسنال چگونه پیش خواهد رفت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1330426

دیدگاه‌ها