کد خبر : 1548613 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:32 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

تیم‌های یوونتوس و لاتزیو، حساس ترین دیدار این هفته سری آ را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، یووه در اولین دیدار خانگی خود در این فصل میزبان لاتزیو خواهد بود و کار دشواری پیش روی شاگردان آلگری است. با این حال، این بازی از اهمیت های بسیار ویژه ای برای بیانکونری ها برخوردار است زیرا رونالدو برای اولین بار در ورزشگاه آلیانز مقابل هواداران یووه به میدان خواهد رفت.

 

خرید 112 میلیون یورویی یووه، پس از عملکرد نه چندان درخشان در دیدار اول، حالا نگاه ها را به سوی خود برای دیدار دوم جلب کرده و باید دید که آیا می‌تواند اولین گل رسمی اش برای یوونتوس را در ورزشگاه خانگی و مقابل حریف قدرتمندی مثل لاتزیو به ثمر برساند یا نه.

 

1329544

 

 

قیمت بلیت های این بازی به خاطر حضور رونالدو سر به فلک کشیده و بسیار گرانتر از حالت عادی به فروش رسیده است. از همین رو، نگاه ها تماما به سوی فوق ستاره پرتغالی خواهد بود.

 

در ان سو، لاتزیو با یک شکست پا به این دیدار گذاشته است. آنها مقابل ناپولی 2-1 شکست خوردند و حالا باید مقابل رقیبی سرسخت تر قرار بگیرند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یووه و 2 پیروزی برای لاتزیو به دست آمده است که نشان می‌دهد تقابل های دو تیم بسیار نزدیک پیگیری می‌شود. یووه برای این بازی، دی شیلیو و اسپیناتزولا را در اختیار نخواهد داشت و لاتزیو از همراهی لوکاکو و فیلیپه به علت مصدومیت و پاتریس به علت محرومیت، محروم است.

دیدگاه‌ها