کد خبر : 1548615 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:53 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ناپولی - میلان

دو تیم ناپولی و میلان، امشب دیدار حساس دیگری را در سری آ برگزار خواهند کرد.

پیش بازی ناپولی - میلان

 به گزارش "ورزش سه"، میلان اولین بازی خود در این فصل را برگزار خواهد کرد و انگیزه بسیاری دارد که بتواند بر خلاف فصل گذشته، نتایج خوبی کسب کند. تغییرات در میلان نسبتا رو به جلو بوده و بازیکنان خوبی از جمله ایگواین و کالدارا به ترکیب این تیم اضافه شده اند و انتظارات از آنها نسبت به سال گذشته فراتر رفته است.

 

1289849

 

 

در آن سو، ناپولی در بازی اول خود با هدایت آنچلوتی موفق شد لاتزیو را شکست دهد و حالا برای دومین دیدار خود در سری آ مقابل روسونری آماده می‌شود. این بازی از یک حیث اهمیت بالایی دارد و آن تقابل آنچلوتی برای اولین بار با تیم سابقش است. کارلتو با میلان به افتخارات بسیاری دست پیدا کرد و حالا برای اولین بار باید مقابل این تیم، هدایت تیم دیگری را برعهده داشته باشد. میلیک که در دیدار گذشته مقابل لاتزیو گلزنی کرد، احتمالا جایگاهش را در ترکیب تیم حفظ خواهد کرد و با اینسینیه و کایه خون، مثلث هجومی تیم را تشکیل خواهند داد.

 

اما در آن سو نیز به احتمال فراوان ایگواین، بوناونتورا و سوسو، زوج هجومی خواهند بود که باید دید برای اولین بار در کنار هم چه عملکردی خواهند داشت. آندریا کونتی و ایوان استرینیچ به علت مصدومیت و چالهان اغلو به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. در آن سو نیز فوزی گولام، الکس مرت و امین یونس نمی‌توانند ناپولی را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1330454

دیدگاه‌ها