کد خبر : 1548632 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:22 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان استقلال ناآماده را در لیگ قهرمانان نگه می دارد؟

کلین شیت رحمتی، این بار حیاتی تر از همیشه

کاپیتان استقلال در بازی با السد به دنبال چهارمین و البته مهمترین کلین شیت فصل خود است.

کلین شیت رحمتی، این بار حیاتی تر از همیشه

به گزارش ورزش سه، استقلال در حالی روز دوشنبه در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد می رود که این تیم فعلا در فرم ایده آل خود قرار ندارد و تغییرات زیاد نسبت به فصل گذشته و البته اضافه شدن بعضی از خریدهای این تیم بعد از شروع فصل باعث شده بازیکنان این تیم فعلا هماهنگی کاملی نداشته باشند و استقلال امتیازهای اول فصل را یکی پس از دیگری از دست بدهد.


اما چرا رحمتی در بازی روز دوشنبه نقش اساسی ایفا می کند؟ جواب ساده است چراکه در شرایطی که خط حمله استقلال حداقل از فصل گذشته خود نمایش ضعیف تری دارد شفر باید تمرکزش را روی سازمان دفاعی تیمش بگذارد و تلاش کند این تیم حداقل در بازی رفت در ورزشگاه آزادی گلی دریافت نکند.


السد با حضور گابی، ژاوی و بغداد بونجاح یکی از قدرتمندترین خط آتش های آسیا را در اختیار دارد و طبیعی است در چنین بازی شفر روی درخشش و تجربه مهدی رحمتی برای بسته نگه داشتن دروازه اش حساب ویژه ای باز کرده است.

 

1330465


بی تردید رحمتی در طول 18 سال حضور در فوتبال ایران شرایط سخت اینچنینی را بارها تجربه کرده است اما اهمیت درخشش او در بازی با السد به این دلیل است که اگر او دوشنبه شب بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد، استقلال می تواند با حداقل گل زده بازی رفت را با نتیجه مناسب به پایان برساند. 


استقلال در صورتی که بتواند در بازی رفت با السد دروازه خود را بسته نگه دارد می تواند در بازی برگشت می تواند با گل زدن به حریف خود کار هم تیمی های ژاوی را برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت و پیچیده کند و دقیقا به این دلیل است که رحمتی کلیدی ترین بازیکن آبی ها در بازی دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی است. 


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها