کد خبر : 1548654 | 03 شهریور 1397 ساعت 15:01 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

شفر در جالش ساختن استقلال جدید (عکس)

سرمربی استقلال سخت ترین روزهای خود را از زمان حضور در این تیم تجربه می کند.

به گزارش ورزش سه، وینفرد شفر زمانی با استقلال قرارداد امضا کرد که این تیم شرایط خوبی نداشت و این مربی موفق شد شرایط این تیم را به طور کلی تغییر بدهد و تیمش را به رتبه سوم لیگ برتر برساند و البته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.


اما شفر شاید هرگز فکر نمی کرد که حضور بازیکنانش در جام جهانی اینقدر به ضرر آبی ها تمام شود، استقلال در پایان جام جهانی مجید حسینی و امید ابراهیمی را از دست داد ضمن اینکه امید نورافکن قبل از آغاز فصل راهش را جدا کرد و راهی شارلوا شد و مامه تیام و سرور جپاروف هم به عنوان دو ستاره فصل گذشته استقلال ترجیح دادند این تیم را ترک کنند.


وینفرد شفر از روز اولی که تمرینات استقلال را آغاز کرد خبر از ساخت دوباره استقلال داد و از هواداران تیمش درخواست کرد که در این راه کنارش باشند که همین موضوع نشان می دهد این مربی کهنه کار و با تجربه پیش بینی نتایج اول فصل را کرده بود.

 

1330490


حالا شفر باید کارش را دوباره در استقلال استارت بزند و تیمی را بسازد که قدرت قهرمانی در لیگ برتر ایران و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.


به نظر می رسد اولین ماموریت مهم شفر در راه ساختن استقلال هماهنگ کردن هرچه سریع تر بازیکنان این تیم است تا این تیم بتواند شرایط را هرچه زودتر تغییر بدهد و به رتبه های بالای جدول برسد.


(عکس: رضا سعیدی پور)

دیدگاه‌ها