کد خبر : 1548660 | 03 شهریور 1397 ساعت 14:20 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

آرامش به سایپا رسید

عباسیان: از خستگی حریفان استقلال استفاده می‌کنیم

وینگر سایپا می گوید تلاش و تمرینات فشرده زیادی برای آنکه بتواند عملکرد فصول گذشته را داشته باشد.

عباسیان: از خستگی حریفان استقلال استفاده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان در دیدار نارنجی پوشان برابر پارس جنوبی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی سایپا پا به میدان گذاشت. او که با پاس خود زمینه ساز گلزنی نارنجی پوشان شد در مورد این پیروزی به ورزش سه می گوید: خدا را شکر می کنم از اینکه در هفته ای که در آمادگی صددرصدی بودم توانستم برای سایپا یک موقعیت خوب خلق کنم و 3 امتیاز باارزش این بازی را به دست بیاوریم. 

 

وی افزود: من بعد از آن مصدومیت در تمرینات فشرده هر چه در توان داشتم گذاشتم تا بتوانم خودم را در شرایط بازی قرار دهم و با بچه های تیم هماهنگ شوم. از اینکه توانستم بار دیگر به روزهای آرمانی ام بازگردم و در بازی حساس تیمم مقابل پارس عملکرد خوبی داشته باشم خیلی خوشحالم. 

 

او در ادامه گفت: همه اعضای تیم هر آنچه در توان داشتند را گذاشتند تا برنده این بازی شوند. ما برای آنکه به شرایط ایده آل و خوب هفته اول مان بازگردیم نیاز به این برد داشتیم و با پیروزی در این بازی خدا را شکر توانستیم به روند خوب سابق برگردیم. 


عباسیان درباره شرایط پیش روی سایپایی ها گفت: گفتم که ما برای بازگشت به روزهای خوب به این برد نیاز داشتیم که در این بازی این اتفاق رخ داد. ما در بازی های قبل خوب کار می کردیم اما نتیجه نمی گرفتیم با بردی که در این هفته کسب کردیم هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ امتیازی خیلی شرایطمان بهتر شد و آرامشی هر چند اندک به تیم ما آمد و امیدواریم که این آرامش افزایش پیدا کند و سایپا به اوج نتیجه گیری و موفقیت برسد.

 

او در رابطه با دیدار هفته آینده شان هم گفت: فولادخوزستان تیم خوبی دارد و ما امیدواریم که برد در بازی پارس جنوبی و آرامشی که کسب کردیم به بازی با فولاد انتقال پیدا کند و بتوانیم در خوزستان هم نتیجه ای خوب کسب کنیم.

 

او درباره اینکه در هفته های پیش رو حریفان سایپا پس از بازی استقلال با این تیم روبرو می شوند گفت: اینکه ما بازی هایمان را از استقلال می گیریم از یک بابت خوب است و از یک بابت بد؛ از طرفی خوب است که این تیم ها هرچه در توان دارند برای آن بازی می گذارند و ما باید از انرژی ای که آنها برای آن بازی هدر دادند نهایت استفاده را ببریم و از آنها نتیجه بگیریم اما عکسش هم هست مثلا پارس جنوبی که توانست استقلال را در جم شکست دهد یا فولاد که در آزادی تساوی کسب کرده با نتایجی که کسب می کنند روحیه شان در مصاف با ما خیلی بالا می رود و در نهایت کار ما سخت تر می شود. البته ما کلا به این چیزها توجه نمی کنیم و بازی به بازی پیش می رویم و همانطور که در هفته قبل نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کردیم و به برد رسیدیم در این بازی هم به دنبال ضربه زدن و نتیجه گرفتن از فولاد هستیم.

دیدگاه‌ها