کد خبر : 1548683 | 03 شهریور 1397 ساعت 15:25 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ جزیره در انتظار یک رکورد بی سابقه

پس از گذشت دو هفته از لیگ جزیره، 6 تیم صاحب دو برد شده اند و حالا این شانس را دارند تا در هفته سوم، سومین برد متوالی خود را نیز جشن بگیرند.

لیگ جزیره در انتظار یک رکورد بی سابقه

به گزارش "ورزش سه"، اگر منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، واتفورد، تاتنهام و بورنموث بتوانند به این روند ادامه‌ دهند، می‌توانند یک رکورد تاریخی در لیگ برتر به ثبت برسانند که تاکنون رخ نداده است.

 تا امروز تنها سه تیم، سه هفته‌ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. اورتون، ایپسویچ و لیورپول در سال ۱۹۹۳، چلسی، لیورپول و نیوکاسل در سال ۱۹۹۴، چارلتون، چلسی و منچستریونایتد در سال ۲۰۰۵، چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام در سال ۲۰۰۹ و چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶ به این رکورد دست یافتند.

 

 

1329087

 

 

با وجود این که ثبت شش پیروزی پیاپی در سه هفته‌ سخت است اما نباید این نکته را فراموش کرد که هیچ یک از این تیم‌ها در هفته‌ سوم با هم روبرو نخواهند شد. سیتی پپ گواردیولا می‌تواند این رکورد را با پیروزی برابر ولورهمپتون در نخستین دیدار هفته‌ حفظ کند. از طرفی لیورپول به مصاف برایتون علیرضا جهانبخش می‌رود. چلسی برابر نیوکاسل قرار می‌گیرد و واتفورد با کریستال پالاس بازی می‌کند. این چهار تیم بازی‌ها نسبتا آسانی خواهند داشت و می‌توانند پیروز شوند.

 

 

 

1304370

 

 

 

در مقابل تاتنهام باید به مصاف منچستریونایتد برود که در شرایط خوبی قرار ندارد. با این حال شاگردان ماریسیو پوچتینو کار آسانی نخواهند داشت. اگر این تیم بتواند به رکورد سه پیروزی پیاپی برسد برای دومین بار در تاریخش چنین اتفاقی خواهد افتاد. از طرفی بورنموث میزبان اورتون خطرناک خواهد بود. این بازی‌ها باعث شده است که لیگ برتر بیش از پیش حساس و جذاب باشد.

دیدگاه‌ها