کد خبر : 1548685 | 03 شهریور 1397 ساعت 15:45 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با خیرونا

لوپتگی و مشخص شدن تکلیف وینیسیوس در رئال

وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی 18 ساله رئال مادرید هنوز نتوانسته در بازی های رسمی به میدان برود.

لوپتگی و مشخص شدن تکلیف وینیسیوس در رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از دو بازی رسمی برابر اتلتیکو(در سوپرکاپ اروپا) و نیز ختافه، فردا شب در زمین خیرونا به میدان خواهد رفت.

یکی از ابهامات موجود، وضعیت وینیسیوس است.

 

 

 

1330514

 

 

 

لوپتگی در مورد این ستاره آینده دار گفت:« او بازیکن رئال است و با ما تمرین خواهد کرد. اگر در فهرست 18 نفره قرار بگیرد، فرصت بازی خواهد داشت؛ در غیر این صورت آن هفته برای تیم دوم به میدان می رود. او بازیکن بسیار جوانی است و تازه کارش در رئال را شروع کرده است.

باید به وینیسیوس زمان لازم برای پخته شدن و کسب تجربه را داد. او در تمرینات همه تلاشش را می کند و حضور در کنار بهترین های دنیا، برایش کمک بسیار بزرگی محسوب می شود. بسیار مراقب او هستیم و هر روز با ما تمرین می کند.»

 

بازی خارج از خانه برابر خیرونا:« هر بازی داستان خاص خودش را دارد و یک دنیای متفاوت است. واضح است که دستور العمل ما برای بازی های خارج از خانه تغییر می کند. می دانم که سال گذشته در زمین خیرونا شکست خوردیم ولی به خوبی خودمان را آماده کرده ایم و به چیزی جز پیروی فکر نمی کنیم.»

 

 

 

1329271

 

 

 

کوئنترائو:« خیر، او با ما نخواهد بود. برای جناح چپ، رگیلون را به عنوان ذخیره مارسلو در اختیار داریم. او محصول آکادمی است و فرصت دارد خودش را نشان دهد.»

 

برگزاری بازی در آمریکا:« من آن بازی را تماشا نخواهم کرد. این نظر شخصی من است. در مورد اعتراض و تهدید به اعتصاب کاپیتان ها نیز باید بگویم که قطعا دلایل خودشان را دارند. من در این راه هم عقیده با آنها هستم.»

 

ناواس یا کورتوا:« گلرهای بسیار خوبی در اختیار دارم و سطح رقابت بالاست. باید در این مورد تصمیم گیری کنم و قطعا بهترین تصمیم را اتخاذ خواهم کرد. این مورد را در لیگ قهرمانان نیز خواهیم داشت و باید به دنبال راه حل باشیم. برای بازی فردا تصمیم خودم را گرفته ام ولی به شما نخواهم گفت.»

 

خرید جدید:« صد در صد روی تیم خودم تمرکز دارم و باید بهترین بازی را از داشته هایم بگیرم. واضح است که با رفتن رونالدو، باید به دنبال راهی باشیم که بتوانیم 50 گلی که او در هر فصل به ثمر می رساند را جبران کنیم. این کار را شاید یک نفر نتواند انجام دهد ولی به صورت تیمی می توانیم به هدف خودمان برسیم. تمرکز من روی بازیکنانی است که در اختیار دارم، نه آنهایی که با ما نیستند.»

 

دیدگاه‌ها