کد خبر : 1548690 | 03 شهریور 1397 ساعت 16:12 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی های مشابه بیت سعید در آزادی

مهاجم تیم فولاد در دو تجربه ای که در ورزشگاه آزادی داشت، توفیقی کسب نکرد.

ناکامی های مشابه بیت سعید در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به تهران آمد و میهمان استقلال بود. فولادی ها در این بازی به لطف دفاع متمرکز خود توانستند یک امتیاز از حریف مدعی خود بگیرند.

در این دیدار مهاجمان فولاد صاحب موقعیت چندانی نشدند و در صحنه های معدودی که به توپ رسیدند هم توفیقی نداشتند. یکی از بازیکنانی که در مقابل استقلال جزو امیدهای گلزنی فولاد به شمار می رفت، حسن بیت سعید بود. مهاجم فصل گذشته استقلال در پیراهن فولاد فصل را بد شروع نکرد و در بازی های خانگی عملکرد نسبتا خوبی داشت؛ اما 3 بازی خارج از خانه فولاد شب های ناکامی را برای این مهاجم رقم زده است. به ویژه تقابل های او با پرسپولیس و استقلال بسیار کم رونق بود.

 

در هفته دوم بیت سعید در شکست 3 گله فولاد برابر پرسپولیس هیچ موقعیت خاصی نداشت و نمایش ضعیفی را مثل بسیاری از هم تیمی های خود گذراند. او بعد از بیست روز دوباره به ورزشگاه آزادی بازگشت تا این بار مقابل تیم سابقش بازی کند.

 

 هرچند نتیجه بازی مقابل استقلال برای فولادی ها نسبت به جدال با پرسپولیس متفاوت بود، اما مهاجم شماره 7 این تیم، شب مشابهی را در هر دوی این بازی ها سپری کرد. بیت سعید فرصت 180 دقیقه ای خودنمایی مجدد مقابل سرخابی های پایتخت را بدون زدن گل از دست داد و حالا باید خود را برای جدال های مهمی که در ادامه فصل دارد، آماده کند.

دیدگاه‌ها