کد خبر : 1548691 | 03 شهریور 1397 ساعت 16:08 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

غرور، تصمیم عجیب و در نهایت شکست 

همه آن چیزی که از حضور کیانوش در جاکارتا باقی ماند

قهرمان کرمانشاهی وزنه برداری ایران بدون تردید یکی از اصلی ترین شانس های کاروان ایران برای کسب مدال طلا محسوب می شد. اتفاقی که در نهایت نیفتاد.

 به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رستمی یکی از مهم ترین ورزشکاران کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا محسوب می شد. قهرمان المپیکی وزنه برداری ایران که پیش از این و در دوران حضور مربیان قبلی، ترجیح می داد با سایر ملی پوشان در اردوهای مختلف به تمرین نپردازد در نهایت خود را به مسابقات می رساند و البته با موفقیت نیز رقابت ها را به پایان می برد. 

 


* در المپیک آسیایی جاکارتا  کیانوش مغرورتر از همیشه پا به میدان می گذاشت و در حالی روی تخته می آمد که بر خلاف رویه منطقی رقابت ها به صورت انفرادی کارهای خود را انجام می داد و این موضوع نشان از اختلافی داشت که هنوز هم بین او و مسئولان و شاید مربیان تیم ملی برقرار است. 

 

1330524

 


* نکته ای که از آن می توان به عنوان عجیب ترین تصمیم این ورزشکار نام برد انتخاب وزنی بود که باید در آن به رقابت می پرداخت. کیانوش رستمی در حالی در رقابت های آسیایی به میدان آمد که در وزن 94 کیلو یک قهرمان المپیکی دیگر به نام سهراب مرادی به روی تخته می رفت. قهرمانی که امید به شکستن رکورد جهانی نیز توسط او داشتیم و در نهایت این اتفاق نیز افتاد. 

 

1330525

 


* آخرین حرکت عجیب کیانوش برای قطعی شدن ناکامی، انتخاب وزنی بود که او می خواست به واسطه آن رکوردی را جابجا کند. اما در نهایت او پس از سه حرکت هرگز نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد تا کار خود را رسما در این دوره از رقابت ها به پایان ببرد. 

 

1330522

 


انجام انفرادی کارهای حضور روی تخته، انتخاب وزنی که در آن یک قهرمان المپیکی نیز از ایران حضور دارد و انتخاب اشتباه وزنه ها را می توان سه حرکت مرگبار قهرمان وزنه برداری کشورمان دانست که او را از حضور روی سکوهای کسب مدال محروم کرد.

 

1330523

دیدگاه‌ها