کد خبر : 1549178 | 05 شهریور 1397 ساعت 09:19 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان و حاج‌صفی؛ تراکتور می‌خواهد پرستاره‌ترین باشد

ماجرای حضور رامین رضاییان در تیم تراکتورسازی به طوری جدی از سوی این تیم دنبال می شود اما هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

رضاییان و حاج‌صفی؛ تراکتور می‌خواهد پرستاره‌ترین باشد

به گزارش "ورزش سه"، البته رضائیان تا پایان 13 شهریور فرصت دارد تیم جدید خود را انتخاب کند. چرا که دراین تاریخ پنجره تابستانی در ایران بسته می شود.


آذرنیا، سرپرست باشگاه تراکتورسازی در این باره می گوید: حقیقتاً فعلاً خبر خاصی نیست. ما قصد داریم تا یک مدافع جذب کنیم، اما هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. در باشگاه تراکتورسازی گروه خاصی مسئول مذاکرات هستند اما فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده است. همانطور که گفتم ما به دنبال جذب یک مدافع هستیم و با توجه به پُر شدن لیست بازیکنان خارجی‌مان، باید یک مدافع داخلی جذب کنیم، اما فعلا هیچ چیز مشخص نیست.


جالب اینکه باشگاه تراکتورسازی علاقمند به جذب احسان حاج صفی هم هست اما به نظر می رسد این بازیکن اگر تصمیم به حضور در لیگ برتر بگیرد سپاهان را انتخاب خواهد کرد.


رامین رضاییان فصل گذشته روزهای خوبی را در اوستنده تجربه نکرد و به همین خاطر با پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه نشد. از سویی دیگر تیم های بلژیکی فعلا برای جذب او پا پیش نگذاشتند و این در حالی است که رامین در هر سه بازی تیم ملی در جام جهانی در ترکیب ایران بوده است.

دیدگاه‌ها