کد خبر : 1549231 | 05 شهریور 1397 ساعت 11:04 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های آسیایی اندونزی

هند با فحش طلا گرفت! (عکس)

در فینال رقابتهای پرتاب وزنه‌ی مردان بازی‌های آسیایی اندونزی، درحالیکه تاجیندرپال سنیگ تور، ورزشکار هندی برای پرتاب آخرین وزنه‌ی خود آماده می‌شد صدای فریاد و فحاشی مربی او در ورزشگاه طنین‌انداز شد.

به گزارش "ورزش سه"، مربی تاجیندرپال درحالیکه او برای پرتاب آماده می‌شد فریاد می‌زد:" از شرم بمیر". تاجیندرپال با اولین پرتاب خود تقریباً مدال طلایش را قطعی کرده بود ولی نتوانسته بود از فاصله‌ی 20 متری عبور کند. این درحالی بود که او و مربی‌اش هدف خود را رسیدن به رکورد 21 متر تعیین کرده بودند.


ورزشکار اهل پنجاب با فریادی بلند پرتاب سوم خود را انجام داد تا با ثبت فاصله‌ی 20.75 متر رکورد بازی‌های آسیایی را بشکند. مربی او بعد از پایان رقابتها گفت:" می‌خواستم عصبانی‌اش کنم. به تاجیندرپال گفتم من خانواده‌ام را به خاطر تو رها کرده‌ام و پدرت در حال مبارزه با سرطان است. به ما فکر کن. و البته این کار من نتیجه هم داد".

 

1331219


آقای مربی در ادامه گفت:" وقتی برای شرکت در بازی‌های مشترک‌المنافع رفتیم، پدر او تازه به سرطان مبتلا شده بود. تاجیندرپال حاضر نبود در آن رقابتها شرکت کند ولی من کلی تلاش کردم تا راضی‌اش کنم. چون آن بازی‌ها برای شرکت در بازی‌های آسیایی که هدف اصلی ما بود تجربه‌ی خیلی خوبی بود".


بعد از بازی‌های مشترک‌المنافع، تاجیندرپال و مربی‌اش به اردویی سه ماهه می‌روند و برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی بسیار تلاش می‌کنند. با اینکه فحاشی مربی این ورزشکارهندی در این کشور خبرساز شده ولی به نظر می‌رسد این موضوع به رابطه‌ی او و مربی‌اش خللی وارد نکرده است.

دیدگاه‌ها