کد خبر : 1550697 | 10 شهریور 1397 ساعت 22:25 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بولونیا 0 – 3 اینتر؛ اولین پیروزی نراتزوری در سری آ

اینتر موفق شد با برتری 0-3 مقابل بولونیا اولین پیروزی خود را در سری آ کسب کند.

بولونیا 0 – 3 اینتر؛ اولین پیروزی نراتزوری در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، در شب غیبت ایکاردی، اینتر گرچه در نیمه اول و تا دقیقه 70 نیمه دوم اسیر دفاع منسجم بولونیا شده بود، اما در نهایت موفق شد با 3 گل ناینگولان، کاندروا و پریشیچ در 20 دقیقه پایانی حریف خود را مغلوب کند.

 

بازی با برتری اینتر آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 3 و روی اشتباه دروازه بان بولونیا می توانست به گل اول برسد اما پریشیچ در مقابل دروازه خالی ناکام ماند.

 

1332975

 

2 دقیقه بعد گالیاردینی در مقابل دروازه و در محوطه صاحب فرصت بسیار خوبی شد اما ضربه او با اختلاف فراوان از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 11 بولونیا اولین فرصت جدی خود را روی دروازه اینتر فراهم کرد اما ضربه سر دانیلو با عکس العمل مناسب هندانوویچ مواجه شد.

 

در دقیقه 24 کیتا بالده در موقعیتی تک به تک می توانست گل اول اینتر را وارد دروازه بولونیا کند اما بر هم خوردن تعادل این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

در اواخر نیمه اول همکاری پولی و فالچینلی باعث شد بولونیا صاحب فرصت مناسبی روی دروازه اینتر شود اما هندانوویچ عکس العمل خوبی نشان داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم اینتر تلاش زیادی برای باز کردن دروازه بولونیا داشت که به نتیجه نرسید اما بالاخره آنها توسط خرید جدید خود راجا ناینگولان به گل رسیدند.

 

1332977

 

1332976

 

در دقیقه 65 و روی پاس پولیتانو، ناینگولان در محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه والی دقیق به گوشه دروازه گل اول اینتر را به ثمر رساند.

 

حملات اینتر ادامه یافت و در دقیقه 81 و روی پاس دقیق پریشیچ، کاندورا در دهانه دروازه موفق شد گل دوم اینتر را نیز به ثمر برساند.

 

اما این پایان کار نبود و 3 دقیقه بعد این بار پریشیچ موفق شد با جاگذاشتن مدافع بولونیا و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل سوم را نیز به ثمر برساند تا اینتر در نهایت با نتیجه 0-3 بولونیا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها