کد خبر : 1551125 | 12 شهریور 1397 ساعت 14:45 | 215.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی جام حذفی انجام شد

استقلال میهمان شد پرسپولیس میزبان

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار شد و 32 تیم حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

استقلال میهمان شد پرسپولیس میزبان

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام دو مرحله از بازی های جام حذفی 16 تیم موفق شدند جواز حضور در قرعه کشی مرحله یک شانزدهم را کسب کنند که با اضافه شدن 16 تیم لیگ برتری و انجام قرعه کشی در محل سازمان لیگ، رقبای خود را شناختند.


بر اساس قرعه کشی انجام شده استقلال به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود و پرسپولیس با نود ارومیه دیدار می کند.


مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی قرار است طی روزهای 22 و 23 شهریور برگزار شود، اما بی شک مسابقه چهار تیم استقلال، پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران که باید دیدار معوقه خود را در تاریخ 22 و 23 شهریورماه انجام دهند، در تاریخ دیگری مقابل رقبای خود قرار خواهند گرفت.

 

در زیر نگاهی داریم به 16 دیدار جام حذفی که طی روزهای 23 و 24 شهریور ماه در مرحله یک شانزدهم و با حضور تیم های لیگ برتری دنبال خواهد شد.

 

16 دیدار مرحله یک شانزدهم به شرح زیر برگزار می شود. 


(تیم اول میزبان مسابقه به شمار می رود)

 

ملوان بندرانزلی – سپیدرود


شاگردان فرهاد پورغلامی  در این مسابقه میزبان تیم هم استانی می شوند. جالب اینکه سال گذشته این دو تیم برابر هم در جام حذفی صف آرایی کردند و در پایان این ملوان ها بودند که با برتری 3 بر 1 در وقت های اضافی زمین مسابقه را ترک کردند. بی شک این مسابقه یکی از حساس ترین و مهیج ترین بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهد بود.

 

پدیده ملک شاهی ایلام - مس کرمان 


شاگردان دست نشان در این مسابقه کار چندان سختی پیش رو ندارند و باید برای رسیدن به مرحله یک هشتم در خانه تیم ناشناخته پدیده ملک شاهی ایلام که در دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد، به میدان بروند.

 

نساجی مازندران -  شاهین لردگان


نماینده استان مازندران که پس از 24 سال به لیگ برتر راه یافته باید در خانه از تیم دسته سومی شاهین لردگان پذیرایی کند. البته این مسابقه به دلیل اینکه نساجی دیدار معوقه ای برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر دارد، قطعا به تعویق خواهد افتاد.

 

صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی 


شاگردان سرجیو در آبادان یکی از دیدارهای لیگ برتری جام حذفی را در مرحله یک شانزدهم برگزار می کنند و باید از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز میزبانی کنند که حالا با حاج صفی پرستاره و تشنه پیروزی است.

 

پرسپولیس پاکدشت - مقاومت تهران 


پرسپولیس پاکدشت که در فصل جدید با خرید امتیاز استقلال جنوب تهران به لیگ یک راه یافته است، در مرحله یک شانزدهم به مصاف مقاومت تهران می رود که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
 


سپاهان - شهرداری ماهشهر 


سپاهانی ها فصل جدید را با توپ پر برای بازگشت به دوران اوج خود با امیرقلعه نویی شروع کرده اند و یک دیدار خانگی برابر شهرداری ماهشهر در ورزشگاه نقش جهان می تواند آغاز خوبی برای آنها باشد.

 

خونه به خونه - سیراف کنگان بوشهر 


نائب قهرمان جام حذفی سال گذشته در خانه از سیراف کنگان بوشهر پذیرایی می کند که در لیگ سه فوتبال ایران حضور دارند؛ آنها روز گذشته با شکست شاهین شهرداری بوشهر موفق به راهیابی به این مرحله شدند و امیدوارند ماجراجویی آنها مانند فصل گذشته ادامه دار باشد.

 

سایپا - سردار بوکان 


شاگردان دایی رقابت های جام حذفی امسال را با دیدار برابر سردار بوکان آغاز می کنند که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد، بی شک بازی در ورزشگاه پاس قوامین می تواند از فشار این بازی بکاهد و یک بازی آسان را برای نارنجی پوشان رقم بزند.

 

ذوب‌آهن - پدیده 


در هفته ششم رقابت های لیگ برتر این دو در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و حالا پس از چند روز شاگردان یحیی گل محمدی و این چهره بار دیگر به فولادشهر بازمی گردند تا یکی از با کیفیت ترین بازی های مرحله یک شانزدهم را شاهد باشیم؛ اتفاقی که در دیدار رفت این دو تیم در لیگ برتر شاهد بودیم و دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند.

 

چوکا تالش - داماش گیلانیان


یکی از قرعه های جالب توجه جام حذفی مصاف دو تیم لیگ دویی چوکای تالش و داماش گیلانیان است که با توجه به علاقه زیاد به فوتبال در شمال کشور می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. این دو تیم طی سال های گذشته سابقه حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را داشته اند.

 

پرسپولیس - نود ارومیه


شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دور رفت بازی ها با قرعه ای تقریبا آسان مواجه شده اند و در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه می روند که پس از خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز هنوز نتوانسته شرایط خوبی در جدول لیگ یک پیدا کند.


ستاره کاسپین بابل - ماشین سازی


نماینده دوم شهر بابل که در دسته سوم فوتبال ایران حضور دارد، روز گذشته مجوز حضور در مرحله یک شانزدهم را کسب کرد و حالا باید در خانه از شاگردان محمدرضا مهاجری پذیرایی کند که به تازگی هدایت ماشین سازی را پذیرفته و جایگزین فیروز کریمی شده است.

 

پارس جنوبی جم - پیکان (میزبان)


شاگردان مهدی تارتار در مقابل پیکان یک دیدار لیگ برتری را در جام حذفی برگزار می کنند. سال گذشته تارتار در جم با پیروزی برابر جلالی زمین مسابقه را ترک کرد و در دیدار برگشت لیگ هم تساوی یک بر یک حاصل کار دو تیم شد. حالا باید ببینیم دومین مصاف این دو تیم در ورزشگاه شهدای شهر قدس با چه نتیجه ای پایان خواهد یافت.

 

نفت مسجد سلیمان – استقلال


استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف هم می رفتند که رقابت آسیایی آبی پوشان این دیدار را به تاخیر انداخت؛ حالا به نظر می رسد در فاصله چند روز این دو تیم باید به مصاف هم بروند و در هر دو مرتبه نیز تیم نفت مسجد سلیمان که در حال حاضر اصلا شرایط مشخصی روی نیمکت خود ندارد، میزبان خواهد بود.


فولاد خوزستان – مس شهر بابک 


یکی دیگر از دیدارهای نه چندان دشوار برای تیم های لیگ برتری جدال شاگردان پورموسوی برابر مس شهر بابک خواهد بود که در دسته سوم حضور دارد و بی شک کار بسیار دشواری در ورزشگاه غدیر خواهد داشت.

 

استقلال خوزستان - شاهین بندر انزلی


در نهایت شاگردان داریوش یزدی یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی را در خانه و ورزشگاه غدیر اهواز برابر تیم شاهین بندر انزلی که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد، برگزار می کنند.

 

مسابقات این مرحله قرار است طی روزهای 22 و 23 شهریور برگزار شود.


تیم‌هایی که در این مرحله انصراف می‌دهند، تا دو سال از حضور در جام حذفی محروم خواهند شد.


گفتنی است که زمان دقیق این مسابقات به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام می شود.

دیدگاه‌ها